החיות הקטלניות שתושבי כרמיאל נחרדו לגלות על עצי הפארק. צפו

"חשבתי שהוא צוחק, אבל הוא היה רציני לגמרי. הוא היה קרוב לעץ. בהתחלה זה נשמע לי כמו בדיחה אבל לאחר מכן חשבתי לעצמי שיש פה עניין בעייתי. מה זה לצאת החוצה עם נחשי פיתון בורמזי? לא מדובר בכלבים והם מסוגלים לחנוק למוות ילד או כלב", אמרה האישה שראתה את המראה המפחיד. הסרטון לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

תושבי כרמיאל שטיילו אתמול להנאתם בשעות הבוקר ברחבי הפארק בעיר הבחינו לתדהמתם בנחשים מנמנמים על אחד העצים הגבוהים, כששאלה אחת התושבות מה הם מחפשים במקום פתוח, נדהמה לשמוע מגבר שישב על שולחן במקום כי יצא להתאוורר בשמש עם כלביו ולקח עמו את הנחשים כדי ש"יתפסו שמש חורפית".

"חשבתי שהוא צוחק, אבל הוא היה רציני לגמרי. הוא היה קרוב לעץ. בהתחלה זה נשמע לי כמו בדיחה אבל לאחר מכן חשבתי לעצמי שיש פה עניין בעייתי. מה זה לצאת החוצה עם נחשי פיתון בורמזי? לא מדובר בכלבים והם מסוגלים לחנוק למוות ילד או כלב", אמרה האישה.

"הבנתי שמדובר באדם שיצא עם כלביו והנחשים לבלות בפארק, הניח את הנחשים על העץ וישב סביב שולחן כמה מטרים משם", אמר המטייל. "הוא היה בקשר עין עם הנחשים ואמנם הנחשים ישנו על העץ ולא סיכנו אף אחד, אבל בכל זאת זה נראה די מוזר להוציא נחשים לפארק. עם כל הכבוד, זו לא חיית מחמד. אני לקחתי את זה יותר בהומור אבל יש אנשים שחשבו שזה בכלל לא מצחיק". סיכם בזעזוע מטייל נוסף שהיה בפארק ונדהם לראות את הנחשים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *