הח"כ החרדי אירח את משלחת הסולידריות מניו יורק

ח"כ משה רוט אירח מנהיגים מניו יורק שבאו להזדהות עם ישראל

משלחת סולידריות מכובדת ביותר, הגיעה לישראל מניו יורק והתארחה בכנסת ונפגשה עם גורמי ממשל שונים בהם גם ח"כ משה שמעון רוט. משלחת הסולידריות כללה נבחרי ציבור המייצגים יותר מ-4 מיליון תושבים בניו יורק שהחליטו להקדיש זמן יקר להגיע לישראל ולהפגין סולידריות בימים מאתגרים אלה.

המשלחת, בת 12 חברים, כוללת גם חברי אסיפה מדינתית וחברי מועצת העיר המגיעים מרקעים שונים, אפרו-אמריקאים, אירים, לטינים, אסייתיים ויהודים. משלחת זו מורכבת גם מחברים המייצגים אזורי בחירה מגוונים, יושבי ראש ועדות חשובות ומשפיעות בסנאט של מדינת ניו יורק, אסיפת NYS ומועצת העיר ניו יורק.

במפגש מיוחד שהתקיים בכנסת בהובלת ח"כ רוט, יחד עם חברי הכנסת ביטן ושוסטר, נחשפו חברי המשלחת לחוויות אישיות וסיפורים על מאורעות השבת השחורה מפי חברי הכנסת.

במהלך המפגש, הודה ח"כ רוט לחברי המשלחת על הטרחה והמאמצים להביע סולידריות עם העם בישראל דווקא בשעה קשה זו. ח"כ הביע דאגה מהאנטישמיות הגוברת בארה"ב, במיוחד בקמפוסים במכללות ובאוניברסיטאות.

לפי נתונים שהציג ח"כ רוט יהודי ארה"ב חוששים לביטחונם האישי וצופים כי הקהילות שלהם נמצאות בסכנה בשל המלחמה. 72% מהיהודים סבורים כי האנטישמיות באזורם עלתה, וכ-65% מהם דיווחו כי הייתה אלימות או אירוע אנטישמי כלפי יהודים בקהילה שלהם. בנוסף, 75% מיהודים השיבו כי הם חוששים שקהילות בהן הם מתגוררים יעמדו בפני סיכון ביטחוני בשל המלחמה.

ח"כ רוט הדגיש בפני חברי המשלחת את כוחם והשפעתם על דעת הקהל העולמית, שיכולה לסייע בהחזרת החטופים ובהורדת מעשי האנטישמיות ברחבי ארצות הברית.

חברי המשלחת הודו לח"כ משה רוט על הסקירה הרחבה, תוך שהם מדגישים את ההבנה כי ישראל עומדת בפרץ בפני התקפות טרור נגד מדינות המערב. בנוסף אמרו, כי יפעלו בכל הכלים שברשותם כדי להחזיר את כל החטופים למשפחותיהם במהירות האפשרית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *