החרדים לא היו צריכים לשתף פעולה עם מעשה הנוכלות של נתניהו / מנחם קולדצקי

האמת צריכה להיאמר: היה אסור לנציגים החרדים לשתף פעולה עם מעשה הנוכלות הגדול בתבל של ראש הממשלה. אנחנו, חרדים, לא נוכלים. לא רמאים. לא גנבים. דעה

לאחר אין ספור מערכות בחירות שכבר שחקו עד דק את הפוליטיקאים בישראל, ישבו בני גנץ וראש הממשלה בנימין נתניהו וסיכמו סוף סוף על רוטציה.

רק מתי מעט האמינו אז כי ראש הממשלה לא יקיים את ההסכם שהגיע כמה שבועות אחרי מערכת הבחירות הסוערת והמלוכלכת ביותר שידעה מדינת ישראל. ראש הממשלה ניצל כמו שרק הוא יודע את חוסר הוודאות והבלבול הרב שנוצר בעולם לגבי נגיף הקורונה, והחל לאיים מידי ערב על עשרות אלפי מונשמים ואלפי מתים. ערב אחר ערב, הוא התייצב בסלון הישראלי וכמו צרצ'יל, ערב הפלישה לנורדמני, הבהיר בפנים קודרות לישראלים את חומרת הסיטואציה וגודל השעה בה נמצא עם ישראל שהסתגר בבתים.

ההיסטוריה תבחן את נתניהו כמי שהוריד בכך את שיעורי התחלואה אך התבהלה שזרע בציבור הייתה מוגזמת, ומיותרת, לא אצל נתניהו שפשוט ניצל את הקורונה ואף יש שדמיינו כי "המציא אותה". כך או אחרת, נתניהו הבטיח, אחד הנציגים החרדים היה ערב, וגנץ צעד כל הדרך אל הנודע.

בחודשים האחרונים רבים במגזר החרדי סברו כי יש לכבד את ההסכם הקואליציוני עם גנץ כפי שהתחייב נתניהו בהסכם, אלא שבחודש האחרון עשו ראשי הסיעות החרדיות פרסה ואף האשימו את גנץ בטרפוד ההסכם. נכון שגנץ לא חף מאשמה, הוא עשה לא מעט טעויות בדרך ונתן את האליבי לראש הממשלה להפר את ההסכם, אך אנחנו כחרדים אשר חונכו משחר ילדותנו שלא לרמות ולא להונות את החבר, היינו צריכים להתייצב כחומה בצורה כנגד ראש הממשלה ולהבהיר לו את חומרת הדברים.

נתניהו הוא ראש הממשלה הכי מבריק שידעה ישראל, רק בשנה האחרונה הוא קצר הישגים רבים והוכיח את כישרונו הרב בסגירת מהלכים חובקי עולם, נתניהו אף מייצג את ישראל בצורה מעוררת כבוד כפי שלא עשה אף ראש ממשלה בעבר, אך לצד הקומפלימנטים, האמת צריכה להיאמר: היה אסור לנציגים החרדים לשתף פעולה עם מעשה הנוכלות הגדול בתבל של ראש הממשלה. אנחנו, חרדים, לא נוכלים. לא רמאים. לא גנבים. "וְלֹא תְשַׁקְּרוּ אִישׁ בַּעֲמִיתוֹ", נאמר בחומש שמות, וכן רבן שמעון בן גמליאל אומר, על שלושה דברים העולם קיים: על האמת, על הדין, ועל השלום, שנאמר: "אֱמֶת וּמִשְׁפַּט שָׁלוֹם שִׁפְטוּ בְּשַׁעֲרֵיכֶם. 

  ראש הממשלה החליפי בסה"כ התכוון באמת ובתמים לסייע למדינה שהייתה בעת צרה וצוקה, ביבי ניצל את הקורונה עד תום וכייס את גנץ בעורמה. באם גנץ לא היה חובר לממשלתו, ישראל הייתה הולכת שוב לבחירות ולא בטוח כי נתניהו היה נבחר שוב לראש הממשלה.
אחד הנציגים החרדים הבטיח בראיונות לתקשורת כי "בעזרת השם גנץ יהיה ראש הממשלה" במסגרת הסכם הרוטציה, אך לאחר כמה חודשים חזר בו ולא פעל כמצופה מיהודי ירא שמיים.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אז כתבת! רוצה להתפרסם כמו ישראל פריי? זה לא כבוד ככ

    גדול. לראות את פריי מתחיל את הרדיפה אחרי חרדים מפירי כללים עד להפוך לכתב שמאלני בפאנל בטי.וי. – כבוד מפוקפק. אל תקנא בו. אצנם עילגות זה משהו משותף לכם אבל כבוד לא משיגים מזה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. החרדים מחפשים כיסאות נטו

    הם נוכלים ובוגדניים הרבה יותר מנתניהו, הם הצטרפו להסתדרות הציונית של הרצל, תומכים בגיוס בני ישיבות במכסות, ועוד פשעים רבים שהם פועלים נגד היהדות החרדית האמיתית.

    יוני |
    הגב