החתימה של מרן זצ"ל שמטלטלת את עולם הסלולר

שבוע לאחר פטירתו נחשפה צוואתו של מרן הרב אדלשטיין זצ"ל בנוגע לטלפונים הכשרים שגורמת לדרמה של ממש בענף ומשפיעה על רבבות מבני המגזר החרדי בדגש כמובן על הציבור הליטאי

העיתון 'יתד נאמן' פרסם במהדורת יום ג' הפופולרית על תכנית 'סימהדרין' שמציעה מסלולי סלולרי בכשרות 'ועד בני תורה' של המגזר הליטאי.

בפרסום מופיע לראשונה מכתב מחודש אדר ב' תשפ"ב בחתימת ידו של הרב, שנפטר בשבוע שעבר, שבו נכתב: "הנני לחזק בזה ידי 'ועד בני תורה' למען כשרות הטלפונים, העומדים על המשמר למען יוכלו ציבור בני התורה להשתמש אך ורק במכשירים המתאימים לאורח חייהם ויה"ר שלא תצא תקלה תחת ידיכם".

לכאורה עוד תכנית סלולרית כשרה לציבור החרדי, אך מסתבר שמאחורי המהלך עומדת דרמה משום שמי ששולטת בשוק הסלולר החרדי ובעיקר בתחום הכשרות היא 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' שהעומד בראשה – לאחר שפורקה בהוראת בית המשפט – הוא עו"ד חילוני.

'ועדת הרבנים' שלטה עד הימים האחרונים ללא עוררין, אך לפני יותר משנה החליטו רבנים ליטאיים להקים ועדה משל עצמם, שבראשה עומד הרב אליהו קמינסקי.

כזכור, בשבוע שעבר, בבוקר יום הפטירה של הרב אדלשטיין, פורסמה לראשונה מודעה על התכנית החדשה של 'ועד בני תורה' הליטאי ביומון הליטאי 'יתד נאמן'. הבוקר הפתיע העיתון ופרסם גם את חתימתו של הרב אדלשטיין, לטובת מי שהטילו ספק בהחלטתו בנושא שיש לה כאמור השלכות רוחב על המגזר החרדי.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הגיע זמן גאולתכם

    הגיע הזמן לשחרר את הציבור החרדי מלפיתת החנק (שלא קשורה בשום צורה לשמירה על טוהר המחנה) של העמותה הפירוק.

    יהודי |
    הגב