הלבנת שיניים – איך עושים את זה בצורה נכונה

 

כל אחד מאיתנו היה רוצה ליהנות משיניים לבנות, מבריקות, נקיות שיוצרות ביחד חיוך מושלם בכל פעם כשפותחים את הפה. בשביל שזה יקרה צריך לטפל בשיניים באופן עקבי, ולהקפיד על הניקיון שלהם.

מאחר ולא תמיד אפשר להימנע מלכלוך וכתמים, יש צורך לעבור מעת לעת טיפולים מיוחדים שיכולים גם להסיר כתמים וגם להחזיר לשיניים את הצבע המקורי שלהם, צבע לבן ומבריק. לשמחתנו, היום אנחנו לא צריכים להטריח את עצמנו בשביל ליהנות מטיפול כזה, אלא יש לנו אפשרות לבצע אותו בעצמנו בבית.

מדובר בטיפול הלבנת שיניים אותו ניתן לבצע באמצעות ערכה מיוחדת שניתן לקבל דרך רופא השיניים שלנו, עם הוראות מדויקות כיצד לבצע את הטיפול. מדובר בערכה הכוללת את החומר המלבין וכן פלטה מיוחדת עליה מניחים את החומר ולאחר מכן מציבים את השיניים בתוכה, בשביל שהם יספגו אותה. בצורה כזו, אפשר לבצע טיפול מקיף, בזמננו החופשי, על פי ההוראות כמובן ולסיים אותו עם שיניים לבנות ומבריקות.

איך עובדים נכון עם הערכה

בשביל לעבוד נכון עם הערכה, אנחנו צריכים לקבל את כל ההוראות מהרופא ולעבוד על פיהן. השימוש בערכת הלבנת שיניים הוא לא מורכב, אך חשוב שנדע לבצע את התהליך בצורה מדויקת ועקבית, אם לא, אנחנו עלולים שלא ליהנות מהתוצאות שאנחנו מצפים להן.

התהליך הוא מאוד פשוט, הערכה כוללת את הפלטה בתוכה מניחה את חומרים, ג'ל הלבנה אותו למרוח על הפלטה או למלא אותה בו, וכן מתקן מיוחד שנועד להחזיק את הפלטה ולמנוע ממנה "לברוח" וכן למנוע מהחומר להגיע לחניכיים.

יש לשים לב כמה זמן צריך להשתמש בחומר בכל טיפול וכן כמה זמן נמשך הטיפול כולו. בדרך כלל, נהוג לבצע אותו בשעות הלילה, על מנת שבמהלך היום יהיה אפשר להתנהל כרגיל, מבלי שהפלטה תשפיע על התפקוד שלנו.

לפני סיום חלק זה, חשוב להבהיר, אם אנחנו רוצים ליהנות מהלבנת שיניים ברמה גבוהה לאורך זמן, חשוב שנקפיד על צחצוח שיניים וכן להימנע מעישון ומצריכת קפאין או מוצרים אחרים שיכולים להכתים את השיניים בחומרים שונים. כך נוכל ליהנות משיניים לבנות לאורך זמן.

איך מייצרים מראה אסתטי מושלם

בשביל להשלים את המראה האסתטי המושלם של השיניים, מוטב לפנות קודם לכן לרופא שיבדוק את המצב שלהם ויחליט האם עלינו לעבור טיפול מקדים, לפני שנתחיל להשתמש בערכה להלבנה. במידה ויש צורך בכך, אז יש לקבוע תורים בהקדם.

אחד הדברים שיכולים לעזור ולייצר מראה אסתטי לצד טיפול נכון ומתאים לשיניים, הוא התקנת כתרי זירקוניה . מדובר על כתר שנועד להחליף שן שנפגעה, לשחזר שיניים חבולות וכן הכתר מעניק מראה אסתטי יפה ומבריק לשיניים. מראה המזכיר שן אמיתית לכל דבר. אחרי שנבצע טיפול כתר, נוכל להתחיל בטיפול הלבנת שיניים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *