המסלול קוצר: אל על חוזרת לשני היעדים המבוקשים בהודו

לאחר שלוש שנים אל על חוזרת להודו: החברה מכריזה מחדש על הפעלת טיסות ישירות להודו לשני יעדים- ניו-דלהי ומומביי, החל מאוקטובר 2023 • מחיר הכרטיס החל מ-399$ (כרטיס מסוג לייט)

לאחר שלוש שנות הפסקה, אל על מחדשת את הטיסות הישירות להודו, לשני יעדים: מומביי וניו-דלהי, החל מסוף אוקטובר 2023. השקת הקווים החדשים מתאפשרת כעת בהמשך לאישור טיסה מעל שמי סעודיה ועומאן עבור חברות התעופה הישראליות שהתקבל לאחרונה. אישור זה מאפשר את קיצור משך הטיסה למומביי ל-5.5 שעות בלבד, במקום 7.45 שעות במקור. אל על תהיה חברת התעופה היחידה שתציע טיסות ישירות לשני היעדים וכמו כן, טיסות לעשרות יעדי המשך בהודו, בשיתוף פעולה עם חברות תעופה מקומיות.

מכירת הכרטיסים תחל באפריל 2023 במחירים אטרקטיביים של החל מ- 399$ לכרטיס מסוג לייט (לא כולל הושבה וכבודה). אל על תפעיל ארבע טיסות שבועיות ישירות למומביי, באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות – תיירים, ועסקים ושתי טיסות שבועיות ישירות לניו-דלהי, באמצעות מטוס רחב גוף 787 או 777.

לדברי שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופרתיים אל על: "אנו נרגשים להשיק את היעדים החדשים בהודו, דבר המתאפשר בעקבות האישור לטיסה מעל שמי עומאן. אנו צופים ביקושים גבוהים לטיסות, ישנה פעילות עסקית ענפה בין המדינות וכמו כן, גידול מתמיד בתיירות מהודו לישראל. מדובר על יעד נופש אהוב על הישראלים, בין אם זה בקרב תרמילאים, טיולי משפחות או טיולים מאורגנים. אנו ממשיכים לפעול למען הרחבת יעדים נוספים במזרח ויעדים פופולריים נוספים".

מומלץ להשוות מחירים בין חברות התעופה. לעתים הפער בין חברות התעופה הטסות למזרח הרחוק הוא פער משמעותי של מאות דולרים. את השוואת מחירי הטיסות למזרח הרחוק תוכלו לעשות באמצעות מנועי חיפוש חכמים כמו זה שתמצאו באתר "קליק אנד פליי" אשר משווה בין מעל 1,200 חברות תעופה מסביב לגלובוס.

האתר מציע גם בלוג תיירות מרתק עם מגוון מדריכי טיולים מרתקים. בין היתר תמצאו באתר "קליק אנד פליי" מדריכים העוסקים ב: טיול להונג קונגטיול לסיןטיול לפיליפינים וכמובן גם טיול לויאטנם.

לא משנה מה היעד שלכם במזרח הרחוק, מה שבטוח זה שביטוח נסיעות לחו"ל רצוי ואף חובה לרכוש בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולמטרת הנסיעה שלכם.

שירות של ביטוח נסיעות מותאם אישית תוכלו לקבל ללא תוספת תשלום באמצעות מומחי ביטוח הנסיעות של 'הירשוביץ פתרונות'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *