סאן דור משיקה קו טיסות חדש למונטנגרו

סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות בימים ראשון וחמישי, כאשר הטיסה הראשונה צפויה להמריא בכ"ז אייר תשפ"ג

חברת 'סאן דור', מקבוצת אל על, משיקה קו חדש של טיסות לטיווט (Tivat), מונטנגרו לקיץ 2023.

סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות בימים ראשון וחמישי, כאשר הטיסה הראשונה צפויה להמריא בכ"ז אייר תשפ"ג – 18 במאי 2023.

הקו לטיווט מצטרף ליעדי קיץ 2023 של סאן דור, ביניהם: נאפולי, פורטו, זאגרב, ליובליאנה, טבילסי, לרנקה, סלוניקי ושארם א'- שייח'.

מכירת הכרטיסים החלה היום, מחיר השקה לכרטיס במחלקת תיירים, לא כולל כבודה והושבה יעמוד על סך של 349 דולר לממריאים החל מה-18 במאי ועד אוקטובר 2023. יצויין כי חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות מועדון בטיסה בהתאם למדיניות אל על.

טיווט, הריביירה של מונטנגרו, עיירת נופש יוקרתית המציעה חופים מרהיבים ובתי מלון, לצד אתרי טבע ואתרים היסטוריים. מונטנגרו שוכנת בחלקו המערבי של הבלקן ונחשבת לאחת המדינות הצעירות באירופה. הקירבה לים האדריאטי מספקת נופים של חופים תכולים, לצד הירוק של ההרים, יחד עם הערים העתיקות ומזג האוויר הים תיכוני, היא נחשבת ליעד אטרקטיבי במיוחד.

לדברי גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: "אנחנו שמחים להציע טיסות ישירות לטיווט, הריביירה של מונטנגרו. מדובר בעיירת נופש קסומה, הנמצאת במפרץ מרהיב. טיווט מציעה חופים שטופי שמש, פעילויות ספורט ימי, טיולי טבע ואטרקציות לכל המשפחה."

הבוקר דיווחנו כאן ב'אקטואליק כי העיירה בודווה אשר במערב מונטנגרו מדורגת במקום השני מתוך "10 היעדים המובילים לשנת 2023" של ענקית התיירות בוקינג. כשאחד מכל חמישה (21%) מטיילים אומרים שהדבר העיקרי שהם רוצים מטיול בשנת 2023 הוא להירגע על חוף הים, העיירה בודווה במערב מונטנגרו היא אחד היעדים המובילים לבקר באירופה ב-2023", נכתב בדירוג.

לחיפוש מלונות בבודווה ליחצו כאן.

תוכלו גם להקליק על הקישור הזה כדי לצפות בכל מקומות הלינה הזמינות במונטנגרו.

את הטיסות הזולות ביותר למונטנגרו תוכלו למצוא באתר השוואת מחירי הטיסות לחו"ל 'קליק אנד פליי'.

לרכישת ביטוח נסיעות למונטנגרו על ידי מומחי ביטוח נסיעות לחו"ל, יש להיכנס לאתר הבית של 'הירשוביץ פתרונות'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *