המשגיח סילק את הבחור היתום ביום הראשון של זמן אלול

בחור ישיבה בשם 'שרוליק' פרסם בדף הטוויטר שלו סיפור מזעזע שאירע היום (ראשון) בישיבה שלו עם פתיחת זמן אלול. הבחור היתום שהגיע לישיבה, סולק באופן שזעזע את הרשת

בחור ישיבה בשם 'שרוליק' פרסם בדף הטוויטר שלו סיפור מזעזע שאירע היום (ראשון) בישיבה שלו עם פתיחת זמן אלול. הבחור היתום שהגיע לישיבה, סולק באופן שזעזע את הרשת.

וכך כותב שרוליק בציוץ שזכה למאות לייקים ותגובות נזעמות כלפי המשגיח. "היום בבוקר קמתי מוקדם, התפללתי בכוונה, לקחתי את המזוודה ונסעתי לישיבה שבה אני לומד כבר שלוש שנים כדי להתחיל את זמן אלול!".

שרוליק מתאר: "הגעתי לישיבה תפסתי מקום, תפסתי מיטה בפנימייה סידרתי את כל תכולת המזוודה בארון ואני עולה להיכל הלימוד עם הגמרא ביד כדי להתחיל זמן חדש כראוי.לפתע אני שומע מישהו צועק 'שרוליק מה אתה מחפש פה'? הסתובבתי בבהלה ואני רואה את המשגיח מולי בעיניים רותחות מזעם!! מה התברר? שההנהלה החליטה להעיף אותי מהישיבה רק ששכחו משהו קטן – לעדכן אותי או את אמא שלי בזה!!!".

לדבריו, "לא עזר לי שום דבר, לא הבטחות ולא בכיות שלי ולא של אמי, קיפלתי חזרה את המזוודה ונסעתי חזרה לבית. עכשיו אני תקוע בא' אלול בבית בלי שום סיכוי להתקבל לשום ישיבה! וכל זה בגלל טעות טכנית של משגיח אכזר ש'שכח' לעדכן אותי שמעיפים אותי מהישיבה…"

שרוליק מציין בסוף השרשור כי "אני בחור יתום מאבא ואמן שאבי יתומים ישלם למשגיח הרע הזה כמה שמגיע לו – בקרוב."

כאמור, הפוסט זכה למאות תגובות בעיקר כאלו שהביעו הזדהות עם הכותב וסלידה מהמשגיח שפעל בצורה קרה וחסרת התחשבות בבחור שבסך הכל בא להתחיל את זמן אלול.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תרתי דסתרי

    "בחור ישיבה" "טוויטר"

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב