המשטרה מאשימה: הורים שולחים את ילדיהם לשרוף פחים ולשבש העבודות בבר אילן

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו לפעול להשבת הסדר ולהדוף את מפרי הסדר מאתר העבודות ותיק התנועה, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר

אתמול במשך שעתיים, החלה הפרת סדר והתפרעות ברחוב בר אילן בירושלים, בסמוך לתוואי עבודות הרכבת הקלה בהשתתפות מאות.

מפרי הסדר חסמו את ציר התנועה וחלקם, בהם גם ילדים קטנים, התפרעו, הפרו את הסדר ונכנסו לאתר העבודות באופן מסוכן ובניסיון לחסום את כלי העבודה במכוון ולשבש את העבודות במקום. בתוך כך הוצתו פחים באזור, בוצעו פרובקציות ונשמעו גידופים מצד מפרי הסדר. בנוסף נגרם נזק לגדרות באתר העבודות כתוצאה מהפרות הסדר.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו לפעול להשבת הסדר ולהדוף את מפרי הסדר מאתר העבודות ותיק התנועה, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר. עד כה נעצרו ארבעה חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי והם הועברו לחקירה במשטרה. הכוחות ממשיכים לפעול גם בשעה זו לשמירת הסדר במקום.

במהלך התקופה האחרונה עצרה המשטרה באזור עשרות מתפרעים ומפרי סדר שלטענת המשטרה כל תכליתם הינה: לגרום לנזק ולחבל בעבודות במקום. כמו כן הוגשו בשבועות האחרונים בתום חקירות המשטרה כתבי אישום רבים נגד מעורבים באירועי אלימות, ונדליזם והפרת הסדר הציבורי באזור, לצד תביעות נזיקיות במקרים המתאימים ע״י הגורמים הרלוונטיים.

המשטרה מסרה כי תמשיך לאפשר את חופש המחאה כחוק, אולם לא תאפשר הפרת סדר הציבורי, התפרעויות וונדליזם בניגוד לחוק. לצערנו אנו נתקלים פעם אחר פעם בהתנהלות פסולה, חריגה ובחוסר אחריות קיצוני של אותם הורים המעודדים את ילדיהם קטנים או מאפשרים להם להיכנס לאתר עבודות ולחסום בגופם כלי עבודה כבדים, באופן שאינו בטיחותי ועלול לסכן את שלומם ובטחונם. נמשיך לפעול לשמירה על החוק, הסדר וקיום העבודות במקום כסדרם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *