הנפגעים הקשים של הקורונה הם הילדים המיוחדים

חה"כ מש"ס מיכאל מלכיאלי, אמר, כי הנפגעים הקשים של הקורונה הם הילדים המיוחדים, שהמסגרות החינוכיות שלהם פועלות במתכונת מצומצמת בהרבה מהשגרה הרגילה

חה"כ הרב מלכיאלי, התייחס למצב התחלואה בקורונה ואמר, כי הנפגעים הקשים של הקורונה הם הילדים המיוחדים, שהמסגרות החינוכיות שלהם פועלות במתכונת מצומצמת בהרבה מהשגרה הרגילה

את הדברים אמר על רקע המצוקה הגואה בקרב הורים לבעלי ילדים מיוחדים, ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) בפגישתו עם יו"ר ארגון 'לב לרפואה' הרב יוסף גלאס במטרה ליצור מיזמים התנדבותיים לטובת הילד המיוחד בתקופת הקורונה.

מלכיאלי אמר עוד: "סגרים יוצרים מתח נפשי עצום ואף פגיעות נפשיות אין חולק. אנחנו מדווחים על כך על בסיס כמעט שבועי בכלי התקשורת. אבל מה שלצערנו לא מקבל מספיק ביטוי הוא מצוקתם של הילדים המיוחדים. לדעתי הם הנפגעים הקשים של הקורונה ויש לעשות הכל כדי להקל על מצוקתם".

הרב גלאס: "אנחנו מזהים את המצוקה הגבוהה אצל הורים לבעלי ילדים מיוחדים בכל שכבות האוכלוסיה, החרדית, הדתית, החילונית ואפילו הערבית. הילדים הללו משוועים לצאת לפעילות אליה הורגלו לאורך השנה – גם בשעות אחר הצהריים. וזה כמעט ולא קיים בתקופה הנוכחית".

"התוצאה הרסנית. אנחנו שומעים על משפחות שכורעות תחת הנטל בהיעדר פעילות התנדבותית בקהילה. בחודשים האחרונים אנחנו בארגון 'לב לרפואה' עושים על מאמץ כדי להקים כמה שיותר קיני התנדבות ברחבי הארץ, בעיקר בערי הפריפריה בדרום שם המצוקה קשה במיוחד בהיבט הזה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *