הסכם פשרה: עיריית ירושלים תפצה משגיח בכ־230 אלף שקל

המשגיח שנפל לבור גינון ופונה ל'שערי צדק', תבע את העירייה וטען שהמפגע נגרם כתוצאה מרשלנותה

משגיח כשרות בן 35 שנהג להתנייד ממסעדה למסעדה באמצעות אופניו, נתקל בשעת ערב בבור ונפל לתוכו. אופניו שהיו לצידו, נפלו עליו והוא נחבל קשות. היה זה בור גינון שנוצר לאחר שאנשי העירייה גדעו עץ אך לא שתלו אחד אחר תחתיו. משגיח הכשרות תבע את עיריית ירושלים וטען שהמפגע נגרם כתוצאה מרשלנותה של העירייה.

בכתב התביעה נטען עוד כי באזור הבור היה עץ שנכרת וכי הגדם שנותר ממנו היה שקוע בתוך הבור ונמוך מפני הקרקע, כך שלא ניתן היה להבחין לא בבור ולא בגדם. נוסף על כך, נטען כי אבני המרצפות שעל שפת הבור היו בולטות ורעועות, בחלקן בולטות מעל פני הקרקע ובחלקן שקועות, והן שגרמו לנפילת התובע. היות שהאירוע התרחש בשעת ערב ובאזור חשוך, נטען בתביעה שהנפגע לא היה יכול להבחין במפגע מבעוד מועד. מספר שבועות לאחר האירוע טיפלה העירייה במפגע וסגרה את הבור.

עורך דינו, איתמר בן עמי, אמר: "עד למועד התאונה היה התובע בחור צעיר ונמרץ שנהג להתנייד מדי יום בין בתי עסק רבים, ואף להתמיד בפעילויות ספורטיביות רבות. עקב התאונה הוא סובל מכאבים בעת מאמץ ובמהלך עבודתו". על פי הנטען בכתב התביעה, כתוצאה מהתאונה נאלץ התובע להיעדר מעבודתו, ועקב כך נגרמו וייגרמו לו גם בעתיד הפסדי שכר, הוצאות רפואיות ושיקומיות רבות והוצאות עבור נסיעות. בהסכם פשרה בין הצדדים נקבע שעיריית ירושלים תשלם לתובע פיצויים בסך 227 אלף שקלים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *