הסלמה בג'נין: הפלסטינים מדווחים על 5 הרוגים

כוחות צה"ל וימ"ס פעלו בהכוונת שב״כ למעצר שני המבוקשים וכיתרו את הבית בו שהו, לאחר שהחמושים ירו והפעילו מטען כנגד הכוחות, הלוחמים השיבו באש והחמושים נהרגו. המחבלים הכינו לחיילים מטען חבלה שהתפוצץ ליד המחבלים. הפלסטינים מאיימים להגיב בירי על ישראל

כוחות הביטחון פעלו במחנה הפליטים ג'נין למעצר שני מבוקשים שהיו מעורבים בפיגועי ירי. בצהלך הפעולה התפתחו חילופי אש כבדים בין צה"ל למחבלים שבמהלכם נהרגו 5 מחבלים.

כוחות צה"ל וימ"ס פעלו בהכוונת שב״כ למעצר שני המבוקשים וכיתרו את הבית בו שהו, לאחר שהחמושים ירו והפעילו מטען כנגד הכוחות, הלוחמים השיבו באש והחמושים נהרגו. המחבלים הכינו לחיילים מטען חבלה שהתפוצץ ליד המחבלים.

שני המבוקשים היו מעורבים במספר פיגועי ירי בעת האחרונה, בהם פיגוע הירי לעבר טרקטור של משרד הביטחון סמוך לכפר ג׳למה בתאריך 13 בספטמבר. כמו כן עסקו בהוצאת פיגועים משמעותיים נוספים בתקופה הקרובה.

אחד המבוקשים הינו רחמאן חאזם, תושב מחנה הפלטים ג׳נין, אחיו של ראעד חאזם, המחבל אשר ביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב בו נרצחו שלושה אזרחים.

בנוסף, במהלך הלילה נעצרו על ידי כוחות צה"ל שלושה מבוקשים נוספים.

בעקבות ההסלמה, מושל שכם הכריז על שביתה כללית בעיר לאות אבל על מות 4 המחבלים בג'נין הבוקר. בהודעות של ארגוני הטרור נשמע איום כי הפעולה תוביל לתגובה מהצד הפלסטיני.

ראש הממשלה יאיר לפיד התייחס אף הוא לפעילות הבוקר במחנה הפליטים בג'נין ואמר כי "כוחות הביטחון פעלו הבוקר בנחישות במטרה לעצור מספר מחבלים המעורבים בתכנון פיגועים לרצח ישראלים, ביניהם גם אחיו של הרוצח מפיגוע הירי ברחוב דיזינגוף, שתכנן להמשיך את נתיב הדם והמוות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *