הסלמה גם בצפון? דריכות בישראל מחשש מירי מסוריה לעבר ישראל

אלון בן דוד דיווח בחדשות 13: לצערי אני לא יכול כרגע לפרט, אך הערב בישראל יש דריכות מחשש לתגובה איראנית על רקע החיסול בטהראן

צה"ל עוכב בדריכות אחרי תנועות בסוריה של כוחות כנראה שייכים לאיראן. מחשש שינסו לבצע ירי לעבר ישראל כנקמה על החיסול בלב טהראן.

אלון בן דוד דיווח בחדשות 13: לצערי אני לא יכול כרגע לפרט, אך הערב בישראל יש דריכות מחשש לתגובה איראנית על רקע החיסול בטהראן.

דובר צה"ל מתייחס לדיווחים על נפילת מל"ט בלבנון: "לפני מספר ימים, במהלך פעילות שגרתית, נפל כלי טיס בלתי מאויש מסוג "רוכב שמיים" בעקבות תקלה טכנית. אין חשש לדלף מידע, האירוע מתוחקר". מדובר בכלי פשוט וזול יחסית, מדי פעם קורות תקלות תקשורת או מנוע והכלי נופל. יש לו מערכת מחיקה של כלל המידע עליו ולכן אין נזק ביטחוני.

מוקדם יותר דווח ב"וול סטריט ג'ורנל" כי בכיר משמרות המהפכה שחוסל חודאי, תכנן להתנקש בחיי הפילוסוף היהודי-צרפתי ברנאר אנרי לוי.

לפי הדיווח ב"ניו יורק טיימס", ישראל עדכנה את ארה"ב כי היא זו שחיסלה את חודאי, שנורה למוות בתחילת השבוע בטהרן. במערכת הביטחון קיבלו בהפתעה ובזעם את פרסום ההודאה הישראלית. גורמי ביטחון אמרו הלילה ל-ynet כי יידרשו הבהרות מוושינגטון על "ההדלפה האמריקנית", לדבריהם, ש"מנקה" את ארה"ב ממעורבות בפעולה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *