הסלמה? ישראל תקפה אתמול פעמיים בעומק לבנון. מטח כבד על הגליל והגולן

גם תושבי קצרין נכנסו למעגל ההתראות של פיקוד העורף בעקבות מטח כבד ששוגר אתמול לעבר הגולן והגליל

אתמול היה יום סוער במיוחד בגזרת הצפון. בשעות הצהרים המוקדמות זוהו שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב יחידת הבקרה האווירית שבהר מירון. בחסדי ה' לא היו נפגעים ובצה"ל דיווחו כי אין פגיעה בכשירות היחידה.

בנוסף, זמן קצר לאחר מכן זוהו שלושה שיגורים משטח לבנון לעבר אביבים. גם במקרה הזה לא היו נפגעים. בעקבות השיגורים פרצה שריפה במרחב היישוב ונגרם נזק. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי בשטח לבנון.

מטוסי קרב תקפו מחסן אמצעי לחימה במרחב חנין שבדרום לבנון, ותשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב בית יהון. מאוחר יותר שיגרו המחבלים מטח כבד במיוחד לעבר ישראל. זוהו כ־50 שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר מרחב הגליל ורמת הגולן, לוחמי ההגנה האווירית יירטו מספר שיגורים, שאר השיגורים נפלו בשטחים פתוחים.

עוד במהלך היום, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי ותשתית טרור במרחב הכפר עייתא א-שעב ובמרחב הכפר כילא. עמדת תצפית של חיזבאללה הותקפה במרחב מארון א-ראס.

בתגובה להתקפה על הבסיס בהר מירון, תקפו מטוסי חיל האוויר בעומק לבנון, במרחב זבוד, מתחם צבאי בשימוש היחידה האווירית של ארגון הטרור חיזבאללה. במתחם הותקפו מנחת לכלי טיס ומספר מבנים צבאיים נוספים של ארגון הטרור.

גם בערב תקפו מטוסי קרב פעם נוספת בעומק לבנון, והפעם במרחב תל ורדין. שם הותקף מתחם שנמצא בשימוש היחידה האווירית של חיזבאלל-ה ובו מנחת ומספר מבנים צבאיים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *