הערב ב-8: בנט ינסה להבהיל את הציבור מהאומיקרון

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס הערב עיתונאים, להצהרה בהולה שבו יזהיר את הציבור מפני סכנת האומיקרון. מסיבת העיתונאים תתקיים בשעה 20:000 במשרד ראש הממשלה

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס הערב עיתונאים, להצהרה בהולה שבו יזהיר את הציבור מפני סכנת האומיקרון. מסיבת העיתונאים תתקיים בשעה 20:000 במשרד ראש הממשלה. הערכה שבנט יודיע על מגבלות נוספות ויזהיר כי ישראל תלך לסגר באם האומיקרון ימשיך להתפשט.

בנט סבור שהציבור לא מודע לסכנת האומיקרון, ולא מבין את חומרתו. בנט כנראה ידבר על מספרים קודרים של אלפי מאושפזים ומאות מתים.

בנט אמר היום בישיבת הממשלה: "הקורונה זו לא בעיה אישית שלי, זו האחריות של כולנו. התפקיד שלנו כמנהיגים זה גם לקבל החלטות פחות נעימות, שבסוף יחסכו חיים וכסף. מי שנכנע ללחץ ציבורי בקורונה, בסוף פוגע קשות בציבור

.
מוקדם יותר פורסם, כי מומחים מקבינט משרד הבריאות קוראים לכינוס דחוף של הקבינט כדי לשקול שינויים “קיצוניים” באסטרטגיית הטיפול במגפה, לרבות השתה של מגבלות התקהלות על אירועים המוניים.

במקביל, ראש הממשלה בנט הורה להיערך להורדת היקף העבודה הפיזית במשרדי הממשלה ל-50%, ולהעביר את שאר העובדים לעבודה מהבית. ההחלטה תובא לאישור השרים במשאל טלפוני.

בצהרים פורסם כי עד כה זוהו בישראל 175 מאומתים. 113 מאומתים ששבו מדרום אפריקה , אנגליה, צרפת, ארה”ב, איחוד האמירויות, הונגריה, איטליה, נמיביה, טנזניה, גרמניה, מרוקו, ספרד, סרביה, בלגיה, קפריסין ותורכיה. 31 מאומתים שהינם מגעים של שבים מדרום אפריקה, אנגליה, ארה”ב וצרפת.17 בקהילה (3 ארועים) 14 בבדיקה

מתוך אותם 175 מאומתים: 53 לא מוגנים (לא מחוסנים, מחלימים שעברה חצי שנה מההחלמה, ומחוסנים במנה שניה שעברה חצי שנה ממועד החיסון), 122 מוגנים ו – 1 לא ידוע.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *