הרב מאזוז: "מתחילה חשבנו שהקורונה הזו לא תגיע לישראל"

הרב מאזוז בדמעות בעקבות התפרצות המחודשת של הנגיף: צריך להתפלל להקב״ה! "הקורונה לא בגלל אלו שאינם שומרי שבת, כל אחד יתקן את עצמו!"

במסר מיוחד שהופץ לתלמידיו, מביתו, עקב התפרצות הנגיף מחדש וריבוי החולים, עורר הגר"מ מאזוז שליט"א, ראש ישיבת "כסא רחמים" כי יש להתחזק בתפילה, לא לחשוב שהקורונה בגלל אלו שאינם שומרי שבת, אלא כל אחד יתקן את עצמו ואת מידותיו.

וכך אמר הרב: "צריך להתפלל להקדוש ברוך הוא, תעזור לנו, תעזור לנו! אין לנו כח להמשיך". פתח הרב כשדמעות בעיניו. "מתחילה חשבנו שהקורונה הזו לא תכנס למחנה ישראל, אבל היא נכנסה. בתחילה היו כמה בודדים – אבל הולכים ונעשים יותר ויותר. ה' יעזור שהקורונה תסור מאיתנו, תסור מכל עם ישראל, תסור מכל העולם כולו. שכל העולם יהיו בריאים".

לדבריו, "וזה לא תלוי באנשים שהם לא שומרי שבת, וכי בגללם אנחנו נענש?! לא! אילו היה יוצא קול מהשמים – "תשמרו שבת, ואבטל קורונה, היה נפלא. אבל אי-אפשר לדעת, כי קול כזה יצא מהשמים, רק במעמד הר סיני, וגם בגאולה העתידה – "הן גאלתי אתכם אחרית כראשית" בקרוב. "לכן אנחנו צריכים לתקן את מעשינו, לתקן את המידות שלנו, לתקן את היחס בין אדם לחברו. בין אדם למקום.
כל אחד ישתדל לפחות לשמור שבת בפרהסיה, גם אלו שלא שומרים שבת – יתחילו לשמור" סיים הרב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *