חיילת נרצחה בפיגוע ירי בשועפאט: בן גביר לגנץ: "לך הביתה"

ובעזה מחלקים ממתקים ברחובות והמסגדים בקריאות שמחה עקב האירועים הקשים האחרונים.

דובר צה"ל מתיר כעת לפרסם כי לוחמת צה"ל נהרגה לאחר שנפגעה באורח אנוש בפיגוע הירי שאירע במחסום שועפאט אתמול בערב (שבת).

הלוחמת פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, שם נקבע מותה. הודעה נמסרה למשפחתה.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: אל חדר הטראומה בהדסה הר הצופים פונו אתמול (ערב שבת) שני פצועים מפיגוע הירי באזור שועפאט.

בחור בן 30 במצב קשה עם פגיעת ירי בראש, הוא הועבר לבית החולים הדסה עין כרם לניתוח נוירוכירורגי.
חיילת בת 19 במצב אנוש אשר לצערנו, לאחר מאמצי החייאה נאלצו הצוותים לקבוע את מותה.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 21:13 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על 3 פצועים סמוך למחסום מ.פ שועפט בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה בהר הצופים, צעיר וצעירה בשנות העשרים, צעירה במצב אנוש וצעיר במצב קשה. במקום מטופלת צעירה במצב קל.

חובש רפואת חירום במד"א שמעון זלץ ומנהל מרחב ירושלים במד"א אורי שחם סיפרו: "הגענו במהירות למקום וראינו 2 פצועים. העלנו אותם מיד לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים תוך טיפול רפואי מציל חיים כשמצבה של הצעירה בשנות ה-20 קשה מאוד ומצבו של הצעיר כבן 25 קשה. טיפלנו במקום גם בצעירה במצב קל מאוד שנפצעה מנתז."

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, בתגובה לפיגוע הירי לכיוון מחסום שועפט :

"יחד עם כל עם ישראל מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע הקשה. אין משילות, יש רפיסות. אינתיפאדת גנץ כבר כאן, פיגוע רודף פיגוע ואין מושיע. גנץ הוא איש שמאל קיצוני שלא לומד לקח וממשיך במדיניות החולשה כלפי האויב שמחכך ידיו בהנאה ורואה כיצד גנץ מפנה יישובים של יהודים ונפגש עם הטרוריסט אבו מאזן. נמאס מאוזלת היד של מקבלי ההחלטות שפוגעות בבטחון האישי של חיילי צה"ל והתושבים שהפכו להיות כברווזים במטווח ואין דין ואין דיין. צריכים לחזור לסיכולים הממוקדים ולכתוש את המחבלים בכל מקום שהם. מי שנותן פרס לטרור, אסור לו להמשיך בתפקידו. גנץ, לך הביתה".

ובעזה מחלקים ממתקים ברחובות והמסגדים בקריאות שמחה עקב האירועים הקשים האחרונים.

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי: פיגוע נורא במוצאי שבת. סומכת על כוחות הביטחון שלנו שיגיעו במהרה למחבלים המתועבים האלה. כולנו יחד מאוחדים במלחמה נגד הטרור שמאיים עלינו כאן.

דובר חמאס עבד אל-לטיף אל-קאנוע: "הפיגוע שהתרחש לפני שעה קלה כי זוהי תגובה על הפריצות לאל-אקצא, כלשונו, ועל התוקפנות של הכיבוש מוקדם יותר היום בג'נין."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *