"הרפורמות של כהנא לא יפילו שערה אחת של היהדות החרדית"

ח"כ ישראל אייכלר על הרפורמה בתחום הנישואין: הרפורמות של כהנא לא יפילו שערה אחת של היהדות החרדית

ח"כ ישראל אייכלר התייחס ליוזמת הרפורמה בתחום הנישואין של השר מתן כהנא ותקף אותו בחריפות.

הרפורמות של כהנא לא יפילו שערה אחת של היהדות החרדית שתמשיך לדבוק ביהדות לדורי דורות. אמר הח"כ מיהדות התורה, הוא הוסיף כי הציבור החרדי ימשיך לקיים את תורת ה' ללא פשרות ולא משנה מי ישלוט במדינה לפיד וכהנא או חכם מנסור עבאס או שלשתם יחד.

מי שצריך לדאוג הם נאמני הציונות הדתית שכהנא הורס להם את כל יסודות הקיום הרעיוני של המזרחי. רבני המזרחי חשבו לתומם שעל ידי הרבנות הראשית והסטטוס קוו אפשר לקיים שניהם, מדינה יהודית ומשטר חילוני. בא כהנא ומנתץ את כל אלילי הציונות הדתית והופך את מדינת בנט כהנא ומנסור עבאס, למדינה רפורמית אנטי יהודית.

מי ינוד לכם מייסדי המזרחי, מפני השוד והשבר. הציבור החרדי אינו שמח לאידם של הציונים הדתיים, אל מול הקריסה הטוטאלית ומחיקת ערכי הציונות הדתית, בידי פרי גידוליהם. כי אנשים אחים אנחנו. דברי אייכלר.

אל מתקפה הצטרף גם יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני שאמר כי "מתן כהנא שם לו למטרה לרסק כל נושא של יהדות בישראל ושלא ישאר ממנה זכר חס וחלילה.
הבמה שהועמדה לרשותו והגיבוי שמקבל מבנט, שקד ומפלגת ימינה, הופך אותם לשותפים לפשע. נעשה כל מאמץ שהוא לא יצליח, ואם חס וחלילה זה יקרה, נחזיר הכל לקדמותו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אכן החרדים ממילא אוכלים רק בדצ ולא סומכים על הרבנות, אבל...

    אבל מה עם שאר עם ישראל???
    רק לזכור שאי אפשר שהגאולה תבוא עם החרדים לבד כאשר כל העם לא בכיוון.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב