ועדת הבחירות פסלה את שיקלי

יו״ר ועדת הבחירות החליט לפסול את שיקלי מהתמודדות. לעומת זאת סילמן תאושר

יו״ר ועדת הבחירות החליט לפסול את עמיחי שיקלי מהתמודדות. לעומת זאת סילמן תאושר.

הליכוד בתגובה לפסילת שיקלי: "הליכוד רואה בהחלטה האבסורדית הזאת פגיעה חמורה בדמוקרטיה – נערער לעליון."

עמיחי שיקלי הגיב על הפסילה בראיון לפטריוטים בעכשיו 14, ואמר: "זאת החלטה הזויה ורדיקלית. הם אישרו לאנשים שתומכים בטרור להתמודד, אותי פוסלים?! השופט יצחק עמית הוא פוליטיקאי בגלימה, אף אחד לא יישב בשקט לנוכח העוול הזה".

בהחלטת ועדת הבחירות נכתב כי "הכנסת הטילה מספר עיצומים על חבר כנסת שפרש מסיעתו: הוא לא יוכל להיות מועמד בבחירות לכנסת הבאה ברשימה מטעם מפלגה שמיוצגת בכנסת הנוכחית )סעיף 6א)א(לחוק-יסוד: הכנסת(אלא אם כן התפטר מכהונתו בסמוך לפרישתו; הוא לא יצטרף לסיעה בכנסת.

מעיון בהחלטה עולה כי הסיבה המרכזית לפסילה היא בקשת ימינה להכריז עליו כפורש, בקשה שאושרה בועדת הכנסת (הגוף המוסמך בנושא) והעובדה ששיקלי המשיך להצביע נגד עמדת ימינה גם אחרי שהוכרז פורש. נגד סילמן לא הוגשה בקשה כזו ולכן לא נפסלה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אלה התנאים לעצירת מלחמת אזרחים: ביטול כתבי אשום נגד ביבי- לפצות אותו מאה מיליון שח- לחקור ליברמן ולפטר אותו לאלתר- לעצור מילארדים לערבים עכשו-לפטר יועצת המשפטית הארורה- לשלוח לכלא לאלתר שי ניצן אלשיך מנדלבלט הדסה קליין ועוד

    אלה התנאים לעצירת מלחמת אזרחים: ביטול כתבי אשום נגד ביבי- לפצות אותו מאה מיליון שח- לחקור ליברמן ולפטר אותו לאלתר- לעצור מילארדים לערבים עכשו-לפטר יועצת המשפטית הארורה- לשלוח לכלא לאלתר שי ניצן אלשיך מנדלבלט הדסה קליין ועוד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב