זועבי תצביע שוב נגד התקנות, גפני נפגש עם סער

ח״כ ג׳ידא רינאוי-זועבי הודיעה למקורביה שתצביע שוב נגד תקנות יהודה ושומרון גם בשבוע הבא. גפני פועל שסער יצטרף לממשלה חלופית

ח״כ ג׳ידא רינאוי-זועבי הודיעה למקורביה שתצביע שוב נגד תקנות יהודה ושומרון גם בשבוע הבא.

גורמים בלשכת לפיד הבהירו כי "זועבי הביעה מצוקה סביב ההצבעה בחוק ממדים ללימודים. לפיד לא הסכים ולא יסכים שכל ח"כ בקואליציה יפעל בנפרד".

לשכת לפיד על תקנות יו"ש: " את התקנות נעלה שוב כשנדע שרוב הסיכויים שיעברו.". על הסיכום עם זועבי: "הובהר לה ומבהירים שוב – חברי קואליציה צריכים להצביע עם הקואליציה או להתפטר.

עמית סגל דיווח הבוקר כי המהלך להתפטרותו של גנאיים נתקל בקשיים. הוא אמר הבוקר בראיון שרק הוא ורבבות בוחריו יחליטו מתי יפרוש. במקביל, האווירה בינו ובין עבאס מתלהטת.

במקביל, יו"ר תקווה חדשה גדעון סער נפגש בלשכתו עם חבר הכנסת משה גפני שמוביל יחד עם בכירים באופוזיציה את המגעים לצירופה של תקווה חדשה לקואליציה ימנית. למרות הראיונות אתמול בתקשורת נגד נתניהו, באופוזיציה מעריכים כי המגעים עדיין בתוקף, וכי לא אפסו הסיכויים להכניס את סער לממשלה עם נתניהו. הפרשן יעקב ברדוגו דיווח הבוקר כי סער דורש מנתניהו לכהן כראש הממשלה. סער דורש ערבויות להבטחות של נתניהו שידוע כי שאכזב בעבר את גנץ ולא מימש את הרוטציה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *