זקן חברי המועצת עבר ניתוח בעמוד השדרה

מרן ראש ישיבת 'עטרת ישראל' הגרב"מ אזרחי שליט"א עבר ניתוח בעמוד שדרה שעשוי לשפר את מצבו הגופני • הניתוח המורכב אושר לאחר שהרופאים חזו בנס הרפואי והבינו שלא מדובר במקרה רגיל

זקן חברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', ראש ישיבת 'ישראל' מרן הגרב"מ אזרחי שליט"א עבר בהצלחה ניתוח בעמוד השדרה, אשר לדברי הרופאים עשוי לשפר את מצבו הגופני באופן משמעותי.

ההחלטה לבצע הניתוח התקבלה לאחר דיון מתמשך עם טובי הפרופסורים – פרופ' יורם וייס מנכ"ל הדסה, ד"ר גו'ש שרוודר, פרופ' קפלן, פרופ' סטפן לדות, פרופ' עופר אמיר, פרופ' סיגל סביירי ורופאו האישי של רה"י פרופ' אורי רוגבסקי – בסיומה החליט ראש הישיבה להיענות להמלצת מומחי הרפואה.

מבית מרן ראש הישיבה נמסר כי השיפור במצבו המשיך גם בשבוע האחרון. "מבחינה נשימתית ראש הישיבה ער וצלול בצורה יוצאת דופן ויושב ומחדש חידו"ת כמעיין המתגבר. זכינו וראינו את הניסים הגלויים וחסד ה'".

עוד נמסר, כי "עקב ההתקדמות והראייה גם של הרופאים שמדובר כאן לא במקרה רפואי רגיל הוחלט על ניתוח בעמוד שדרה שעשוי לשפר את המצב הגופני של ראש הישיבה. כשנכנסו להציע את הניתוח לראש הישיבה יחד עם טובי הפרופסורים, ראש הישיבה שמע את הדברים ואמר שצריך לדעת שמי שמנהל את העולם ורופא חולים זה רק הרבש"ע והוא ורק הוא יכול לרפות וצריך להאמין שכל מה שהקב"ה עושה זה אך ורק לטובה ובקשתו לרופאים שידעו שאין עוד מלבדו, והוא ואין בלתו והם בסה"כ השליחים של הקב"ה, ואם הם מאמינים בכך אז צריך לעשות את הניתוח ויעבור בהצלחה גדולה".

שמו לתפילה: הרב ברוך מרדכי בן הינדא מלכה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *