חוששים מהתנקשות? בשב"כ דורשים לשפץ את בלפור בעלות של מיליונים

בשב"כ דורשים לשפץ את המעון בבלפור משום שהבית איננו מאובטח מספיק, שיש בו ליקויי אבטחה חמורים ושדרוגי ביטחון

בסוף השבוע הקרוב אמור ראש הממשלה לשעבר נתניהו לצאת מהמעון הרשמי מבלפור באופן סופי, וראש הממשלה נפתלי בנט צפוי להיכנס אליו ביום ראשון.

הערב פרסם עופר חדד כי בשב"כ דורשים לשפץ את המעון בבלפור משום שהבית איננו מאובטח מספיק, שיש בו ליקויי אבטחה חמורים ושדרוגי ביטחון שיש להתקין, והם העבירו בקשה רשמית ומפורטת בנושא לקב"ט משרד ראש הממשלה.

לטענת השב"כ, כך על פי גורם שבקיא בתכני הבקשה, הבית כפי שהוא היום אינו עומד בתקן הנדרש לשהייה של ראש ממשלה בו במצבי חרום.

את התיקונים האלה, מתברר, היה ניסיון לעשות כבר תקופה, אלא שכדי לבצע אותם, המתגוררים במעון הרשמי צריכים לפנות אותו לתקופת מה. זה לא קרה בתקופת כהונתו של נתניהו, הוא ומשפחתו התגוררו שם באורח קבע למעט בסופי שבוע.

מכל מקום, עכשיו – מבקשים בשב"כ לנצל את החלפת השלטןן וכניסת בנט אל המעון בבלפור – כדי לבצע את תיקוני האבטחה האלה, שעלותם, נעה בין 10 ל-15 מיליון שקלים.

השיפוצים הללו יתבצעו בתקופה הקרובה, אם כי כעת לא נדרש מבנט לפי שעה לדחות את כניסתו לבלפור לצורך ביצוע התיקונים. בשבכ ובלשכת ראש הממשלה יצטרכו להגיע להבנות איך יתבצע השיפוץ ומתי, האם עוד לפני כניסת בנט אל המעון או תוך כדי – הדבר הזה עוד לא הוכרע והוא כפוף להחלטתו של ראש הממשלה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *