יוזמה: אלפי חרדים ילוו את השוטר הערבי שנרצח

חנן רובין, תושב היישוב אלון, התפעל ממעשה הגבורה של רס"מ ח'ורי, השוטר שנרצח בפיגוע בבני ברק תוך שהוא מחסל את המחבל, והחליט לדאוג לו לכבוד אחרון. רובין הציע לממן אוטובוס של חרדים מירושלים להלוויית השוטר. "בשעה פנו אליי יותר מ-300 איש, צריך להוקיר לו תודה על זה", הוא אומר

חנן רובין, תושב היישוב אלון, התפעל ממעשה הגבורה של רס"מ ח'ורי, השוטר שנרצח בפיגוע בבני ברק תוך שהוא מחסל את המחבל, והחליט לדאוג לו לכבוד אחרון. רובין הציע לממן אוטובוס של חרדים מירושלים להלוויית השוטר. "בשעה פנו אליי יותר מ-300 איש, צריך להוקיר לו תודה על זה", הוא אומר.

"בכל הלילה לא הצלחתי להירדם ואמרתי לעצמי שזה פשוט לא מובן מאליו מה שקרה פה, במיוחד עם כל המתח הערבי ישראלי", סיפר רובין בשיחה עם N12. "בסוף הבן אדם מסר את נפשו שם בשביל להגן על חרדים ואני חושב שצריך להוקיר לו תודה על זה".

"דמיינתי בראש את הסצנה הזאת של בית עלמין עם נוצרים, חרדים, ערבים ויהודים, ואמרתי שזה מה שצריך לקרות עכשיו", הוסיף. "פשוט קמתי בבוקר והתחלתי לגלגל את זה וזה הפך להיות פשוט מטורף. פנו אליי בשעה, אני חושב שיותר מ-300 איש, כולל כל הוואצאפים אולי אפילו יותר".

"בסוף אני בחור צעיר, אני אמרתי שאשים אוטובוס אחד ויעלה לי 3,000 שקל וזאת תהיה התרומה שלי, בסדר", אמר והוסיף: "אבל אין לי יכולת להעמיד עכשיו עוד אוטובוסים. מנסה לחשוב על פתרונות יצירתיים איך להביא את כל מאות האנשים להלוויה".

הלווייתו של רס"מ אמיר חורי, שנפל על הגנת תושבי בני ברק, תתקיים מחר בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בנוף הגליל.

מספר הטלפון של חנן רובין, ניתן לפנות אליו בנושא בוואצאפ: 050-774-1894

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *