תיק משי זהב מנגנון ההשתקה נחשף • צפו בתחקיר עובדה המלא

כך החמיצה המשטרה את ההזדמנות הגדולה לעצור את מסע התקיפות האכזריות של האיש החזק בזק"א הפורש שניסה לשים קץ לחייו. צפו בתחקיר המלא

ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יו”ר זק”א לשעבר יהודה משי זהב לאחר שנמצא ללא רוח חיים על ידי בנו בביתו בגבעת זאב, הצוותים ביצעו מספר מאמצי החייאה, מצבו מוגדר אנוש. וזה בעקבות תחקיר עובדה שפרסמה פרטים חמורים אודותיו.

צוותי שערי צדק ביצעו הערכה ראשונית ומצבו מוגדר אנוש עם סימן להתייצבות מסויימת במצבו. כעת נשלח להמשך בירור. בנו הוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה שפינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה.

שכן של משי-זהב שפגש אותו, סיפר: “הוא היה נראה הרוס ומכונס בעצמו. הוא אמר שהולכים לגמור אותו. בשבת היינו יחד בבית כנסת – בשבתות הראשונות לאחר התחקיר הוא לא היה יוצא מהבית”. השכן הוסיף: “כולי רועד עכשיו. היינו נפגשים בבית הכנסת והוא היה עוזר למשפחות נזקקות”.

פרופ’ עופר מרין, מנהל בית החולים שערי צדק, סיפר כי משי זהב “הגיע אחרי עבודה מוערכת של מד”א, שהחזירו לו דופק ולחץ דם. הוא הגיע במצב אנוש, נכון לרגע הזה הצליחו להחזיר לו סימני חיים. מצבו אנוש עדיין ואני מעריך שלא נוכל להעריך את הנזק שנגרם בשעות הקרובות”.

יאח”ה התכוונה לעצור את יו”ר זק”א משי זהב, לאחר שידור התחקיר בעובדה שהתפרסם שחשף את מעשיו הקשים כלפי מתלוננים במגזר החרדי. כחלק מההיערכות למעצר הוצבו תצפיתנים על ביתו בגבעת זאב. ההחלטה לעצור אותו לאחר שנאספו שורת תלונות שאין עליהן התיישנות.

הקישור הוסר מהיוטיוב לפני זמן קצר – צפו בלינק לאתר מאקו בתחקיר המלא

https://www.mako.co.il/mako-vod-keshet/uvda-2021/VOD-5094a008d79f871026.htm

פרקליטו של יהודה משי זהב מסר בתגובה: "מדובר בגיבוב של שקרים והמצאות. הפכתם את יהודה משי זהב לפדופיל, נקרופיל, ורק חסר קניבל. חבורת אנשים מבצעת בו רצח אופי, והכל בשביל שתי דקות של תהילה בתקשורת. הוא, שנלחם על המושג של 'כבוד המת'? גם הטענה ששימש משת"פ של המשטרה היא המצאה. עוד ועוד עלילות ושקרים. לא לחינם כל ההאשמות הם מלפני 20-40 שנה. בבחינת הרוצה לשקר, ירחיק עדותו".
"לא במקרה איש לא התלונן עד היום. ברגע שהוכרז על זכייתו בפרס ישראל, שונאיו חברו נגדו, והעבירו לו מסרים לפיהם, "תוותר על הפרס ונרד ממך. בעולם האכזר הזה, אין יחס ומשמעות לדברים הטובים והעצומים שמשי זהב עשה למען הזולת, בהצלת חיים, בכבוד המת, בקירוב לבבות ובאחדות העם. זה שנים שהוא משלם מחיר אישי ומשפחתי על הדרך שעשה. את כל חייו הקדיש למדינת ישראל ועם ישראל, וזאת התודה. במשך חייו חווה וראה מקרוב את כל סוגי האסונות והטרגדיות. נגע בכל צורה של שכול ויגון. אבל רוע ואכזריות כמו שחווה בימים אלה עוד לא חווה".

תגובת משטרת ישראל לתחקיר: "משטרת ישראל מנהלת חקירות באופן יסודי ומקצועי וללא משוא פנים, באמצעות מגוון רחב של פעולות חקירה גלויות וסמויות, תוך חתירה בלתי מתפשרת להגיע לחקר האמת".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חשוב

    אולי תורידו את זה לאתר לצפייה ישירה? שנוכל לראות כי אי אפשר להכנס לאתר

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב