כל מעללי המשטרה: מקהלת ילדים שרה לפי סדר הא' ב

מקהלת ילדים חסידית שרה לפי סדר אותיות א' ב' על מעלליה של המשטרה כלפי הציבור החרדי

ארגון 'בצלם אלוקים' הפועל למניעת אלימות משטרה נגד החרדים, שחרר הבוקר (ד'), סרטון בכיכובם של מקהלת ילדים חרדים השרים את שיר ה-א'-ב' המוכר, תוך שהם משנים את מילות השיר למילות מחאה קשות המתארות את שגרת החיים עימה רבים מהחרדים חיים בצל אלימות משטרתית.

הסרטון אשר הופץ הבוקר הינו שלב נוסף במאבקו של ארגון 'בצלם אלוקים' נגד אלימות המשטרה, כשבסיום הסרטון מזמין הארגון את הצופים לשלוח תעודים ועדויות של אלימות משטרתית, שם מתחייבים שיבדקו את החומרים שיתקבלו ע"י המחלקה המשפטית בארגון, ויחליטו האם יש להגיש תלונות במח"ש כנגד שוטרים שפעלו בניגוד לחוק.

הארגון החל את הקמפיין לפני מספר ימים כשמשאית ענק ועליה מסכי LED אשר הקרינו מקרים קשים של אלימות משטרה נגד חרדים נסעה ברחבי ירושלים, בני ברק ות"א, כשאלפים מהעוברים ושבים נעמדו וצפו במראות הקשים, תוך שהם מתעדים את האירוע.

כעת כאמור, ממשיך הארגון במאבקו ומבקש באמצעות השיר המוכר לכל ילד וילדה בישראל לשתף את הציבור הישראלי כולו במצוקה הקשה שלהם, תוך שהם דורשים הקמה של ועדת חקירה לבדיקת מדיניות היד הקלה במשטרה כנגד החרדים, כפי שהם רואים אותה.

מארגון בצלם אלוקים נמסר: "אנחנו ממשיכים בפעילותנו החשובה לחשיפת האלימות שרבים מהאוכלוסייה החרדית חווים גם בקרב הציבור הרחב, זאת מתוך אמונה שבאמצעות יצירת מנגנון מסודר לדיווח על אותם מקרים, יגרום לשוטרים סוררים לחשוב כמה פעמים לפני שהם מרימים את ידם על חרדים ובכלל. חשוב לנו להדגיש רוב רובה המוחלט של משטרת ישראל מורכבת מאנשים טובים וראויים שפועלים להגן עלינו, חבל לנו שקומץ קטן ואלים הורס את שמם הטוב של כולם, ואין לנו ספק שזהו גם האינטרס של משטרת ישראל עצמה לפעול לעצירת השוטרים האלימים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *