"מטלטל": ביבי שיתף את התכנית שקוברת את תיקי נתניהו – צפו:

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיתף את התכנית בארה"ב שעסקה בתיקי נתניהו וקובעת כי מדובר ב״גיבובי שטויות. נראה כמו ניסיון הפיכה״

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיתף את התכנית שפורסמה בחדשות 0404 וטען כי מדובר ב״פרסום מטלטל״.

נתניהו כתב במוצאי השבת בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם שלו: ״מזמין אתכם לצפות עד הסוף בתוכנית המדהימה: תודה ל-0404 על הפרסום המטלטל. בתקשורת המגויסת לעולם לא ישדרו דבר כזה״.

בחמישי פורסמה התכנית ששודרה בארה״ב ועסקה בכתב האישום המלא שיגיש היועמ״ש אביחי מנדלבליט נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. תובע פדרלי ושופט מחוזי וכן מגיש התכנית ששימש אף הוא בתפקיד משפטי יחד עם היועץ המשפטי בארה״ב, קוברים את כתב האישום נגד ראש הממשלה וטוענים כי מדובר ב״זבל״, ״גיבובי מילים״ וכן כתב אישום שהוכנסו לתוכו במכוון דברים לא רלוונטיים ומילים קשות כדי לגרום לציבור למאוס בראש הממשלה ולהגביר את עוצמת כתב האישום, שאין בו למעשה כלום.

ארתון פרגוסון שעבר על כל אות בתיקי נתניהו, יחד עם מארק לוין קבע: ״גיבובי שטויות. נראה כמו ניסיון הפיכה״. פרגוסון הוא מומחה ויועץ בכיר בפירמת עורכי דין ענקית בארה"ב. היה שופט מחוזי, פקיד לנשיא בית המשפט העליון בארה"ב וורן ברגר, תובע פדרלי ואזרחי וכן סנגור. לוין: "ניסיון להפיכה של ראש ממשלה מכהן". פרגוסון: "כמות עצומה של גיבובי דברים שאינם שום דבר"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *