מעוז לשאשא-ביטון עקץ את מיכאלי: "איך תרצי שאפנה אלייך – גברתי השרה או אדוני השר?". צפו

מעוז אמר בין היתר: דוברות משרד החינוך פרסמו היום מסמך שיצא ע"י אגף שפ"י במשרד החינוך, שמדריך את המורים והמנהלים שאם יש ילד שרוצה שיפנו אליו בלשון נקבה או ילדה בלשון זכר – צריך לשאול אותם מראש איך יפנו אליהם. צפו

ח"כ אבי מעוז התייחס במליאת הכנסת להוראות שהוציא משרד החינוך לפיהן יש לדבר בלשון נקבה לתלמיד המבקש זאת.
בריאיון ליעקב ברדוגו וטל מאיר בערוץ 14 התייחס ח"כ אבי מעוז להנחיות שפרסם משרד החינוך בעניין 'התייחסות מגדרית' לתלמידי ישראל.

מעוז אמר בין היתר: דוברות משרד החינוך פרסמו היום מסמך שיצא ע"י אגף שפ"י במשרד החינוך, שמדריך את המורים והמנהלים שאם יש ילד שרוצה שיפנו אליו בלשון נקבה או ילדה בלשון זכר – צריך לשאול אותם מראש איך יפנו אליהם. בטיול השנתי הילדים ישנו בהפרדה לפי רצונם, לא לפי הביולוגיה שלהם. לא בן עם הבנים ובת עם הבנות, אלא לפי הרצון שלהם. אם הוא קורא לעצמו בת הוא ייכנס לשירותי בנות.

משתלטים פה על האג'נדות ועל תוכניות הלימודים של משרד החינוך. משתלטת פה החברה הפוסטמודרנית, התרבות הפוסטמודנית, באמצעות ארגוני הפרוגרס הרדיקלי שמיובאים מאמריקה ועל ידי מימון זר של מדינות זרות שמשקיעות הון עתק בעמותות שכותבות תוכניות לימודים. חשוב להם לעשות את זה כדי לטשטש את הזהויות. זה מתחיל מהזהות האישית – מכניסים ספק בתלמיד, אולי אתה בן, אולי אתה בת. עוברים למשפחה – אולי יש לך משפחה עם אבא ואמא ואולי יש לך משפחה אחרת. עוברים לזהות הלאומית שלנו – מה זכותכם על הארץ? טשטוש הזהויות נוגע לכל הקשת של החיים שלנו. החל מהחיים האישיים שלנו, עבור בחיים המשפחתיים שלנו ומגיע לחיים הלאומיים שלנו.

יש פה מאבק על הזהות של הדינה שלנו. האם המדינה שלנו תהיה יהודית או מדינת כל אזרחיה. והיא תהיה חלילה מדינת כל אזרחיה אם הטשטוש זהויות הזה, שמתחיל באישי ועד הלאומי – יימשך במשרד החינוך. הילדים שלנו זה העתיד שלנו, זה העתיד של המדינה.

אם היה לי כוח פוליטי יותר מח"כ בודד – הייתי קודם כל דורש את משרד החינוך. אני אמרתי את זה אלף פעמים ואני אומר גם פה: בעזרת ה' תקום ממשלה מהר. הדרישה העיקרית שלי במשא ומתן היא זו: צריך להקים רשות, הרשות הזו היא הרשות לזהות יהודית, והיא באה לעשות קודם כל סור מרע – לבדוק איפה חדרו ארגוני הפרוגרס הרדיקלי בכל המערכות הציבורויות. זה במערכת החינוך, זה בצבא. יחידת היוהל"ם – צריך לסגור אותה. הצבא צריך לעבוד על פי ערך אחד – איך הוא מנצח במלחמות עם אויבינו.

רשות כזו תוכל לפקח גם על משרדי הממשלה האחרים בתיאום איתם, ותוכל להתחיל לנקות את המערכות.
אמרתי את זה לרמטכ"ל הנוכחי, אני יגיד גם לרמטכ"ל הבא ואני לא אניח לזה.

איראן זה כאן – זו הנדסת תודעה. אחרי הבחירות – מדינה יהודית זה כאן. לא מדינת הלכה. מדינה יהודית זה להחזיר את הזהות היהודית. תיקון חוק השבות – זה הצעד הראשון שאנחנו הולכים לעשות.

אני בא לתפקיד הזה, אם יסוכם עליו במשא ומתן, אחרי שניהלתי שני משרדי ממשלה בינוניים פלוס – פנים, ומשרד הבינוי והשיכון. במצטבר חמש שנים, בהצלחה רבה וזכיתי לשבחים מכל צדדי המפה הפוליטיים ועזרתי לכל אזרחי ישראל. איפה שאגמור את המשא ומתן אני מבטיח דבר אחד: זה יהיה עם סמכויות.

יש הבנה שיש דברים שכורח המציאות שאנחנו צריכים לעשות אותם. את ההבטחות אשאיר בחדרי המשא ומתן אבל אומר שיש הבנות מתקדמות עניינים האלה.

הסירו דאגה מלבכם. אני עושה הבחנה בין האנשים הפרטיים, אני לא מתכוון לפגוע באורח חייו של אף אחד פרטי. אבל להנחיל את האג'נדה הזאת לכלל תלמידי ישראל?! בשום פנים ואופן לא. הורה 1 הורה 2 אני מקווה מאוד שאבא ואמא יחזרו לטפסים. כמו שהיה, אנחנו צריכים להחזיר את הדברים למסלול. צריך לתקן מה שהיה בשנה וחצי האחרונות. אני הח"כ היחידי שמדבר על זה, אני לקחתי על עצמי משימה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *