נחשף בפגישה: מה הנתון שמדאיג את לשכת השר?

השר מאיר פרוש מודאג מההגירה השלילית שרושמת העיר ירושלים ומייחס זאת לקושי של זוגות צעירים לרכוש דירות בבירה. ויש לו גם פיתרון – פיצול חוקי של יחידות דיור גדולות

שר ירושלים ומסורת ישראל ח"כ מאיר פרוש קיים היום ביקור רשמי בעיריית ירושלים וערך פגישת עבודה ראשונה עם ראש העיר משה ליאון.

ליאון בירך בחום את השר פרוש על כניסתו לתפקיד והדגיש את הצורך בשיתוף פעולה הדוק בין העירייה למשרד ובין ראש העיר לשר.

בתום פגישה בארבע עיינים, קיימו השר וראש העיר פגישה בהשתתפות צוותי העירייה והמשרד, בו סקרו את המצב בשכונות השונות ברחבי העיר, תוך שימת דגש על חשיבות הפעילות בעיר העתיקה ופיתוח שכונות מוחלשות.

שר ירושלים ומסורת ישראל ח"כ מאיר פרוש העלה בפגישה את הצורך בעצירת ההגירה השלילית מהעיר ועידוד מגורי הצעירים בירושלים. ראש העיר ציין כי מתקיימת פעילות מאומצת לבניית פרויקטים חדשים וכן קידום התחדשות עירונית.

השר פרוש הציע לדון בתוכנית מתווה לאישור פיצול דירות גדולות, בכדי לסייע לזוגות צעירים תושבי העיר להישאר ולהמשיך להתגורר. בנוסף אמר הרב פרוש כי יפנה לשר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף לבקש את עזרתו בקידום בניית יח"ד נוספות בעיר.

השר פרוש העלה בפגישה את הצורך באיגום משאבים לשיפוץ מקוואות הטהרה בעיר, לאור בקשת רבני השכונות שהביעו בפניו את המצוקה על מצב המקוואות. ראש העיר הבטיח להירתם למהלך ולפועל יחד מול משרדי ממשלה נוספים בנושא.

ראש העיר ליאון והשר פרוש סיכמו להיות בקשר מתמיד ולפעול בתיאום ובשיתוף פעולה, למען תושבי העיר ירושלים ומבקריה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *