סמוטריץ' דורש: שלילת התושבות וגירוש המשפחה והרחבת הבנייה בירושלים

סמוטריץ' דורש לאשר באופן מיידי את תכניות הבניה ב E1 במעלה אדומים ולכנס עוד השבוע את מועצת התכנון ביהודה ושומרון לאישור כלל תכניות הבניה שעל הפרק

שר האוצר וחבר הקבינט המדיני בטחוני ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ מגיב לפיגועים הקשים שהתרחשו בשבת ודורש שורת צעדים שירתיעו את החמאס.

"שולח תנחומים מעומק הלב למשפחות ורפואה שלמה לפצועים. בשעה קשה זו אני מבקש לחזק את השוטרים והלוחמים שעובדים מסביב לשעון למען ביטחון ישראל".

לדבריו, "דם הנרצחים על ידי החמאס, הרשות הפלסטינית וגם על ידיהם של חברי הכנסת מתוך כנסת ישראל שבמקום לחזק את צה״ל על פועלם בהגנה על המולדת ביקשו בסוף השבוע לשלהב ולעודד את הטרור בגינוים בזויים נגד צבא הגנה לישראל".

"רק שנדע לקרוא לאויב בשמו נדע לנצח אותו", טען סמוטריץ', "הטרור הערבי נובע מתקווה להשיג באמצעותו הישגים. רק שנדע לגדוע את התקווה, ונשיב את ההרתעה נוכל לנצח את הטרור".

סמוטריץ' דורש: "שלילת התושבות וגירוש המשפחה, הקפאת כספי הרשות הפלשתינית וגביית מחיר כבד מאד מהסביבה הקרובה והתומכת, יחד עם הרחבת הבנייה בירושלים ובכל רחבי הארץ באופן מאסיבי יבהירו לאויבנו שהטרור הנבזי שהם מוציאים תחת ידם פוגע בראש ובראשונה בהם".

"לצד שורת צעדים ביטחוניים, אדרוש לאשר באופן מיידי את תכניות הבניה ב E1 במעלה אדומים, לכנס עוד השבוע את מועצת התכנון ביהודה ושומרון לאישור כלל תכניות הבניה שעל הפרק, לכתר את השכונות שמהן יצאו המחבלים בירושלים ולבצע בהן אכיפת חוק נחרצת בכל המישורים".

לסיום כתב השר: "הַרְנִינוּ גוֹיִם עַמּוֹ כִּי דַם עֲבָדָיו יִקּוֹם וְנָקָם יָשִׁיב לְצָרָיו וְכִפֶּר אַדְמָתוֹ עַמּוֹ."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *