סמוטריץ' קיבל גיבוי: ״אתה מאוד רצוי אצל הקהילה היהודית בצרפת ובפרלמנט הצרפתי״

לאחר שארגון הגג של הקהילות היהודית קרא לסמוטריץ' לצאת מבריטניה, יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ ממשיך את ביקורו בארופה ומלונדון המשיך לפריז. הפגישה הראשונה התקיימה בבניין הפרלמנט הצרפתי יחד עם חבר הפרלמנט מר מאיר חביב. סמוטריץ' זכה לגיבוי מצד עשרות ראשי קהילות

לאחר שארגון הגג של הקהילות היהודית קרא לסמוטריץ' לצאת מבריטניה, יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ ממשיך את ביקורו בארופה ומלונדון המשיך לפריז. הפגישה הראשונה התקיימה בבניין הפרלמנט הצרפתי יחד עם חבר הפרלמנט מאיר חביב. סמוטריץ' זכה לגיבוי מצד עשרות ראשי קהילות.

חביב אירח את סמוטריץ׳ וסייר איתו בבניין הפרלמנט ומיד לאחר מכן ישבו לפגישת עבודה ודנו בחיזוק הקשרים בין ישראל ליהדות התפוצות.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ מסר: "אני מודה על האירוח החם והלבבי ושולח מכאן ברכה לכל הקהילה היהודית בצרפת- אנחנו איתכם. הקשר בין מדינת ישראל לצרפת הוא קשר מצוין. נמשיך להשקיע בחיזוק הקשרים בין ישראל ליהדות התפוצה שכן זה נושא שחשוב לכולנו."

ביקשתי במפגש הזה לחזק את מר חביב שנלחם כמו אריה להגן על האינטרסים של מדינת ישראל והעם היהודי בפרלמנט הצרפתי. מאיר הוא יהודי גאה ואמיץ שלא מסתיר את אהדתו ותמיכתו בישראל ומסרב להיכנע לרוחות השמאל והפרוגרסיבים ולהשתקה הכוחנית שלהם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *