עיריית שדרות קיימה "יריד זכויות" למילואימניקים תושבי העיר

באירוע בו השתתפו גופים רבים שפועלים למען משרתי המילואים, יכלו תושבי העיר ששירתו ומשרתים במילואים, לחסוך לעצמם מרדף בירוקראטי מתיש למימוש זכויותיהם

עשרות חיילי מילואים הגיעו לערב מיוחד שקיימה עיריית שדרות ושורה ארוכה של ארגונים בשיתוף הביטוח הלאומי לטובת מילואימניקים תושבי העיר. ברחבת העירייה הוצבו דוכנים של גורמי סיוע שונים, וכל משתתף עבר בין הדוכנים המתאימים לו וביקש את הסיוע הנדרש.

ראש העירייה, אלון דוידי שהגיע גם הוא לאירוע, עבר בין החיילים, שמע את צורכיהם וכיוון אותם לגופים המתאימים, אמר: "חיילי המילואים של שדרות הם ביטוי מוחשי למושג 'הגנה על הבית'. הם, שחוו את הפוגרום בעירם, עזבו הכול – את הבית, המשפחה, העבודה או העסק ונלחמים עבורנו. מה שאנחנו עושים כאן היום הוא במסגרת התפקיד שלנו כרשות, להקל ולהעניק לחיילים שלנו את כל הסיוע הנדרש".

מטרת האירוע הייתה לחסוך למילואימניקים את המרדף הבירוקרטי המתיש אחר הגופים השונים למען מיצוי זכויותיהם ולהביאם לנקודה מרכזת אחת. מנהלת מרכז הצעירים בעיר שדרות, דניאל גרינברג-מרדכי, אמרה: "פנינו לגופים השונים ויזמנו עבורם יריד ייחודי במסגרתו נציגי הגופים העניקו יעוץ, סיוע והכוונה. כתושבי שדרות, כולנו חווינו ועודנו חווים תקופה כל כך מורכבת רגשית. אם מוסיפים לזה גם שירות מילואים וגם בירוקרטיה שלא נגמרת אל מול הגופים השונים, המורכבות קשה פי כמה ולכן זה צו השעה שלנו. התודה של משרתי המילואים היום שווה לנו הכול!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *