עשרה חודשים לאחר פטירת אחיו ושותפו לדרך, הלך לעולמו יהודה זיספאל

זיסאפל, מראשוני הסטארט־אפיסטים בישראל, ייסד יחד עם אחיו את קבוצת רד-בינת שבזכותה קמו כמאתיים חברות טכנולוגיה ישראליות

בסוף השבוע האחרון הלך לעולמו יהודה זיסאפל מהאבות המייסדים של ההייטק הישראלי, מבעלי חברת ההייטק RED ויושב הראש שלה. זיסאפל נפטר עשרה חודשים בלבד לאחר שזהר, אחיו ושותפו לדרך רבת השנים, הלך לעולמו.

זיסאפל היה איש עסקים, משקיע, יזם ומוזיקאי ואחד הדמויות הבולטות באקוסיסטם המקומי. יהודה, יליד תל אביב, הוא בוגר לימודי הנדסת חשמל בטכניון ולימודי תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. יחד עם אחיו זהר, הקים את קבוצת החברות רד-בינת שפיתחו, ייצרו ושיווקו פתרונות עבור תעשיית הטלקומוניקציה והרשתות. רבות מהן הונפקו בנאסד"ק ורבות מהן נמכרו. ממחקר שנערך באוניברסיטת תל אביב עולה כי למעלה מ־200 חברות טכנולוגיה נוספות, יצאו מקבוצת החברות שהקימו, שסיפקו ומספקות עבודה לאלפים רבים של עובדים.

"יהודה התחיל את פעילותו יחד עם אחיו בעידן שלא ידע מה זה 'סטארטאפ', אבל בעצם הם היו ראשוני הסטארטאפיסטים הישראלים", אומר אודי קשקש, מנכ"ל ונשיא רד. "יהודה היווה מודל לחיקוי והשראה עבורי ועבור אנשים רבים בתעשייה שלנו. היה בו שילוב נדיר מאוד של מנהיגות, דוגמא אישית, חוכמה, ראיית הנולד, יוזמה וחזון, יכולות ניהול וביצוע יוצאות דופן, עבודה קשה ומסירות, כישרון מוזיקלי כנגן וכמלחין, ומעל הכל – אנושיות".

יהי זכרו ברוך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *