עשרות טילים על הר מירון. עשרות מחבלים מחוסלים בצפון עזה ובדרומה

ביממה האחרונה חיסלו לוחמי צה"ל עשרות מחבלים בצפון הרצועה, במרכזה ובדרומה. בצפון, התקפה רחבה על הר מירון

הבוקר, לפני שעה קלה, ירו מחבלי חיזבאלל-ה מטח של עשרות טילים לעבר הר מירון. מספר טילים יורטו ואחרים נפלו בשטחים פתוחים בהר. נצפו פגיעות ישירות סמוך לכניסה ליישוב מירון ששוכן למרגלות ההר.

ובדרום, בפעולה משולבת מהאוויר ומהקרקע, הכווינו לוחמי יחידת אגוז כלי טיס שחיסל את המחבל שהרג את חייל המילואים הק' עמישר בן דוד הי"ד בערב שבת האחרון. צוות הקרב של חטיבת הנח"ל ממשיך בלחימה במרכז הרצועה, והוא חיסל ביממה האחרונה שלושה־עשר מחבלים באמצעות ירי צלפים, הכוונת מטוס קרב, כלי טיס וירי טנקים.

באחת התקיפות, זיהה כלי טיס מאוייש מרחוק חוליית מחבלים בתוך מבנה שמתחתיו מנהרה בקרבת הכוחות. תוך זמן קצר, הותקפו וחוסלו מספר מחבלים. בתקיפה נוספת, זיהו הלוחמים חמישה מחבלים שמבצעים פעילות חשודה סמוך לגזרת הכוחות והם חוסלו.

אמש (שבת), בוצע שיגור משטח רצועת עזה לעבר מרחב בו נלחמים כוחותינו, לאחר זמן קצר בהכוונת מרכז האש של פיקוד הדרום ובסיוע ירי ארטילרי של חטיבת האש 215 באוגדה 162 הותקף מרחב השיגור.

לוחמי עוצבת הקומנדו ממשיכים את הלחימה העצימה בשכונת ׳חאמד׳, מנהלים קרבות פנים מול פנים עם מחבלים ומלווים כל העת בסיוע אווירי של כוחות חיל האוויר. ביממה האחרונה פשטו לוחמי מגלן על דירות מבצעיות ואיתרו בהן אמצעי לחימה ובהם קלאצ'ניקובים, רימונים ותחמושת. באחת הפשיטות הסגירו את עצמם לידי הכוחות שני מחבלים מהזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *