פוסט קורונה? ילד חרדי בנתיבות שחלה בנגיף – לא קם משנתו

גם 4 ואחיותיו של הילד החלו לגלות תסמינים דומים – ופונו אף הן לביה"ח, כעת נבדק אם מדובר בתסמונת PIMS, בני המשפחה חלו בקורונה לפני כחודש, וילדי המשפחה לא קיבלו חיסון נגד הנגיף

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני וביצעו החייאה על ילד כבן 5 שאיבד את ההכרה בביתו בנתיבות. צוות איחוד הצלה שהגיע למקום נאלץ בצער רב לקבוע את מותו. גם 4 ואחיותיו של הילד החלו לגלות תסמינים דומים – ופונו אף הן לביה"ח.

הילד יוסף נעים ז"ל בן ה- 6 מהקהילה החרדית בנתיבות, תלמיד כיתה א' בתלמוד תורה 'נתיבות יהודה' בעיר. הילד ומשפחתו החלימו מקורונה. אחותו בת 10 מאושפזת בבית החולים ברזילי מדלקת.

כעת נבדק אם מדובר בתסמונת PIMS, בני המשפחה חלו בקורונה לפני כחודש, וילדי המשפחה לא קיבלו חיסון נגד הנגיף.

יהודה נעים אביב של יוסף ז״ל בן השש וחצי שנפטר הלילה במיטתו ביכה על פטירת בנו: ״השם נתן השם לקח יהי שם השם מבורך. כל מה שהשם עושה הכל לטובה. זכינו לגדל נשמה קדושה שש וחצי שנים. זכינו ללמוד איתו תורה. זכינו לגדל אותו ולחנך אותו. הוא מאוד אהב את התלמוד תורה. מאוד רצה להיות צדיק״.

מאיר ישראל חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי הילד איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

כתב קול ברמה מנדי ריזל דיווח על על הטרגדיה בנתיבות ואמר: "שכנים טוענים כי הילד שנפטר, אחותו ואחיו סבלו מפירכוסי חום בימים האחרונים ואחותו אף אושפזה."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *