צה"ל תקף מוצבים ריקים, הכדור במגרש של החמאס

מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר סדנה לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור רקטה, אשר יורטה על ידי לוחמי הגנה אווירית

מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר סדנה לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.

התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור רקטה, אשר יורטה על ידי לוחמי הגנה אווירית.

"צה"ל רואה בחמאס את הריבון האחראי ברצועת עזה.", נמסר מדו"צ.

האם כעת יגיבו בחמאס או יכילו את האירוע? גדודי עז אלדין אלקסאם (חאמס) מודיעים כי ההגנה האווירית שלה הגיבה בשעה 01:35 למטוסי הקרב הציוניים העוינים בשמי רצועת עזה בטילי קרקע-אוויר.

גל ברגר: ‏על הבעבוע בתוך הג’יהאד האסלאמי לרדת למגרש דיווחנו כבר אתמולחמאס לוקח הערב “סיכון מחושב” בירי שהוא מאפשר מעזה והוא גם משלם “מס הסלמה” קטן יחסית אך סמלי וגם מביא בחשבון את החשש הישראלי מחיבור הזירות ומכאן הוא מסיק שהתגובה הישראלית תהיה מכילההאם הקלקולציה נכונה או לא? שעות יגידו”.

ח”כ איתמר בן גביר:כשנכנעים בהר הבית, כשנכנעים בדרום ובצפון, הטרור שוב מרים את הראש. ממשלת בנט שמונשמת על ידי מועצת השורא מפחדת להגיב וזוהי התוצאה: ירי רקטה לעבר העוטף. לממשלה כזו אין זכות קיום.

אליאור לוי:‏כבר כמה ימים אני חופר לכם על גא”פ, גא”פ, גא”פ. היום מנהיג גא”פ זיאד נחאלה הבהיר “איומי ישראל לעצור את ההקלות לעזה לא ישתיקו אותנו על המתרחש בי-ם ובגדה”.נחאלה לא כיוון את אמירתו לישראל כי אם לחמאס שמנסה להחזיק אותו ברסן כבר כמה ימים כדי שמצרים לא תפסיק את עבודות השיקום.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אשמח מאוד אם תוכלו להוסיף לטוויטר של אקטואליק את הצילומים של עמית סגל ואראל סגל ואבישי בן חיים

    אשמח מאוד אם תוכלו להוסיף לטוויטר של אקטואליק את הצילומים של עמית סגל ואראל סגל ואבישי בן חיים

    היהודי החושב |
    הגב