צומצם במעט השטח הצבאי הסגור בעוטף עזה. תותר כניסה ליער רעים

אלוף פיקוד הדרום עדכן את השטח הצבאי הסגור שהוטל על חלקים בשטח העוטף. הרמטכ"ל ביקר בעזה וקיים הערכת מצב בשיפא

הרמטכ"ל הרצי הלוי הגיע ביום שישי לבית החולים שיפא בעזה, בו פועלים עדיין כוחות צה"ל וקיים הערכת מצב עם מפקד פיקוד הדרום ומפקדים נוספים. הלוי אמר: "כמעט שבועיים, מאוד מאוד מוצלח, וזו פעולה שאני אומר לכם, לתכנן אותה בתוך מלחמה, להוציא אותה בתוך מלחמה, לבצע אותה נכון בתוך מלחמה, מאוד מאוד מורכב. ההשגים מאוד גבוהים. יש כאן מימוש של רעיון תחבולני מאוד מרשים. יש כאן מסר מאוד מאוד חשוב, בית חולים הוא לא מקום בטוח למחבלים".

הוא המשיך את הקו של דובר צה"ל שמבליט שוב ושוב את סגנון הלחימה הייחודי של צה"ל, ואמר: "אנחנו עושים הכל לא לפגוע בחולים, לא לפגוע בצוותים הרפואיים, אגב, זה שהמבצע הזה, אין בו איש צוות רפואי אחד שנפגע, אין בו חולים שנפגעו ויש הרבה מאוד מחבלים שנהרגו, הרבה מאוד מחבלים שנשבו, זה רמת לחימה מאוד מאוד גבוהה, מאוד מאוד גבוהה".

עוד הבהיר כי המבצע עדיין לא הסתיים ואמר: "המבצע הזה השיג את המטרה שלו ברמה מאוד גבוהה ואת המבצע הזה ממשיכים לעשות ביסודיות עד שמודיעים שסיימנו". בתוך כך נמסר כי הבוקר (ראשון) צומצם ה"שטח הצבאי הסגור" שהטיל אלוף פיקוד הדרום על שטחים נרחבים בעוטף עזה ובהם מרחבי יער רעים ומרכז המחקר והפיתוח שבחבל אשכול מול דרום רצועת עזה.

לוחמי שייטת 13 בבית החולים שיפא:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *