ציוץ אחד אלפי ספרים: כך סיחרר עמית סגל בתוך 48 שעות את הרשת

הציוץ שלא עולה לו כסף הביא למעלה מ-10,000 איש לרכוש אותו תוך יומיים בלבד

העיתונאי הבכיר בישראל עמית סגל הפתיע אומה שלימה כאשר צייץ בטוויטר על ספרו החדש "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית". הציוץ שלא עולה לו כסף הביא למעלה מ-10,000 איש לרכוש אותו תוך יומיים בלבד – כך טוענים גורמים בענף הוצאות הספרים בשיחה עם וואלה ברנז'ה.

ביום ראשון השבוע סגל פרסם בטוויטר הודעה לקונית בה כתב כי "מחר ב-11:00 בבוקר אפרסם כאן הודעה חשובה. מוזמנים לעקוב". ההודעה הולידה מבול של שמועות מעזיבת חדשות 12 עד מינוי בלשכת בנט, אלא שעמית הרגיע את חורשי השמעוות וכתב: "אל תבטלו תכניות כן? לא צריך להיסחף. זו הודעה שבשבילי היא משמחת ומרגשת ומקווה שגם בשבילכם ללא הבדל השקפה פוליטית. ולא, אני לא מתמנה לשר המים". לאחר מכן הודיע על השקת ספרו החדש.

ספרו של סגל מכר עד כה כ-10,000 עותקים – סכום שיא ב-48 שעות, כך למשל, ספרו של בן כספית "נתניהו: ביוגרפיה", שיצא לאור ב-2018 מכר עד כה סך הכל 70,000 עותקים .

סגל בחר למכור את הספר באופן מקוון, מבלי להיעזר ברשתות ההפצה הגדולות, ובכך חסך את העמלות הגדולות. ספרו של סגל מוצע למכירה באתר שהקים בעלות של 99 שקלים.

חנוך דאום,, סופר קומי בחר קודם לכן למכור את ספרו "החיים הם תקופה קשה" באופן מקוון, דאום מכר מעל 70 אלף עותקים – ובכך נמנע אף הוא מעמלות. הטרנד החדש עלול בעתיד לגמור את ההוצאות הגדולות. שגם ככה לא מנפקות רווחים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *