שנתיים לאסון: הפרויקטור מסכם הילולה מוצלחת במיוחד

הודעת המשטרה מהבוקר על סיום הילולת הרשב"י בהר מירון "בשמחה ובשלום" מאפשרת לפרויקטור יוסי דייטש לטפוח לעצמו על השכם

תחת הכותרת "הסתיימו אירועי הילולת הרשב״י בהר מירון תשפ״ג 2023 – בשמחה ובשלום" הודיעה הבוקר משטרת ישראל על סיכום חיובי של אירועי ל״ג בעומר בהר מירון.

מהמשטרה נמסר כי, למעלה מ-200,000 מתפללים שהשתתפו בחגיגות בהר מירון ביממה האחרונה והארוע עבר בסדר מופתי ולהנאת כלל המשתתפים.

במשטרה מציינים לשבח את היענות ציבור החוגגים הממושמע והאחריות שגילה הקהל.

"הרגישות שגילו השוטרים בשטח ועבודת הסדרנים בני הציבור החרדי, איפשרו תנועה חלקה ושמירת הסדר הציבורי בכניסות והיציאות להר מירון ובמתחמי ההדלקות. כל זאת באוירה נינוחה וחגגית ללא ארועים חריגים", נכתב בהודעת המשטרה.

בהמשך ההודעה מציינים במשטרה כי, "מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה מברך על שיתוף הפעולה המצוין עם הפרויקטור ההילולא יוסי דייטש ושר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש, והקהילות החרדיות ומבקש להודות לאלפי השוטרים ולוחמי מג"ב שלקחו חלק במבצע, ולכלל כוחות מד"א, איחוד הצלה, כב"א, פקע"ר שעבדו עימם בצוותא".

עוד נמסר מהמשטרה, כי שוטרי ושוטרות משטרת ישראל במחוז צפון ימשיכו בימים הקרובים לאבטח את הר מירון עד לחזרה לשיגרה מלאה.

הודעת המשטרה מאפשרת לפרויקטור החרדי לטפוח לעצמו על השכם, כאשר לראשונה מזה עשרות שנים זוכה המבצע הזה לסיכום חיובי כל כך. הדבר קורה שנתיים לאחר אסון מירון הקשה, ומוכיח כי תכנון חכם המנוהל על ידי פרויקטור חרדי וסדרנים מתוך הקהילה יכולים להצליח גם במשימה הכמעט בלתי אפשרית.

בניגוד לדייטש שיכול לפרוש למנוחה עם תום ההילולא, השר הממונה עליו – מאיר פרוש – שאחראי להצלחת האירוע ותקצובו, לא יוכל לעשות זאת. אירועי יום ירושלים בפתח ועבור שר ירושלים ומורשת זה כמובן פרויקט במשרה מלאה.

צפו: שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הממונה על הילולת רשב"י במירון, מסכם במילים נרגשות את 'מבצע מירון תשפ"ג:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *