שר האוצר הודה לגפני: הוסדר התקציב ל'קמחא דפסחא' לקראת פסח

בפעילותם המשותפת של שר האוצר ישראל כ"ץ ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: הוסדר התקציב לטובת פעילות 'קמחא דפסחא' לקראת חג הפסח הקרוב

במטרה לאפשר את המשך פעילות הקמחא דפסחא ולתת יד לנזקקים ולשכבות החלשות שנפגעו ביתר שאת במשבר הקורונה, הוסדר התקציב כבשנים עברו בסך של 9 מליון שקלים.

תקציב הקמחא דפסחא מהווה בסיס שמאפשר להרבה מן הארגונים בישראל להמשיך את פעילותם ולסייע לאזרחים הזקוקים להם. הצורך בסיוע גבר השנה, עת אנו עדיין מצויים במצב חירום לאומי, ורצף פעילותם של השירותים החברתיים הוא קריטי, המשך פעילות חשובה זו תסייע למשפחות הנזקקות ולשכבות החלשות לעבור את חג הפסח הבעל"ט בשמחה.

*שר האוצר ישראל כ"ץ* תקציב הקמחא דפסחא מהווה בסיס שמאפשר להרבה מן הארגונים בישראל להמשיך את פעילותם ולסייע לאזרחים הזקוקים להם. הצורך בסיוע גבר השנה, עת אנו עדיין מצויים במצב חירום לאומי, ורצף פעילותם של השירותים החברתיים הוא קריטי. אני מודה ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, על שיתוף הפעולה המלא במציאת הפתרון על אף הקשיים התקציביים הנוכחיים.

יו"ר 'יהדות התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: אני מודה לשר האוצר על פעילותו החשובה לטובת המשפחות הנזקקות והשכבות החלשות. חובתינו בחג הפסח השנה לסייע ולעזור ביתר שאת לטובת השכבות החלשות כדי שיוכלו לחגוג את החג בשמחה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *