"תהיו בכוננות": נתניהו מתכוון להביא ברביעי את הצע"ח לפיזור הכנסת

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התייחס בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד לאפשרות הליכוד יביא את הצעת החוק לפיזור הכנסת ואומר כי "אנחנו הולכים על הדבר הזה (הצעת החוק לפיזור הכנסת ביום רביעי) אלא אם יוחלט אחרת. אנחנו הולכים קדימה, תהיו בכוננות."

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התייחס בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד לאפשרות הליכוד יביא את הצעת החוק לפיזור הכנסת ואומר כי "אנחנו הולכים על הדבר הזה (הצעת החוק לפיזור הכנסת ביום רביעי) אלא אם יוחלט אחרת. אנחנו הולכים קדימה, תהיו בכוננות." נתניהו אמר עוד לחברי הסיעה: "כרגע אנחנו הולכים על פיזור הכנסת אלא אם נקבל מודיעין שיש בעיה".


‏ראש האופוזיציה ‎נתניהו אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "בנט הבטיח אחדות אבל האחדות היחידה שהוא הביא היא בין ממשלת השמאל שלו בפועל לאחים המוסלמים. לא רק הסקרים מוכיחים שהוא נכשל – גם המחירים שמזנקים לשמיים. הכל באשמת בנט, לפיד ועבאס" :

‏ראש האופוזיציה ‎נתניהו הוסיף: "אני קורא לניר אורבך – הגיע הזמן לחזור לימין. אם אתה מרגיש טוב עם ממשלה שנשלטת על ידי איימן עודה, אחמד טיבי ומנסור עבאס – אז תחזור ותצביע עם הממשלה הזו, אבל אם אתה לא מרגיש טוב – אז תעשה את המעשה ותשלים את המלאכה" .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *