תוך שעות, סיוע חירום של הסוכנות היהודית לפצועים ולמשפחות שביתם ספג פגיעה ישירה מהירי

הסוכנות היהודית העניקה אמש סיוע כספי בהיקף של אלפי שקלים לארבע משפחות שביתן ספג פגיעה ישירה מירי הרקטה על מושב משמרת בשרון ולתושבים שנפצעו כתוצאה מהירי. הסיוע מוענק באמצעות "הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית" הפועלת בעזרת תרומות של הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה, קרן היסוד ותורמים נוספים. נציגים של הסוכנות היהודית הגיעו למשפחות שנפגעו מהירי והעניקו להם את סיוע החירום, כדי לעזור להן בהתארגנות ראשונית ודחופה, כאות לסולידריות של יהודי התפוצות.

הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית מעניקה בשלב הראשון סיוע חירום בסך אלפי ₪ למשפחות שנפגעו מירי טילים או מפעולות איבה כדי לסייע להם בצרכים מיידיים. בנוסף לסיוע החירום, מעניקה הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית מענק כספי של עד 25,000 ₪ לאנשים שמוכרים על ידי המדינה כנפגעי פעולות איבה, כדי לסייע להם בצרכים משלימים אשר אינם נתמכים על ידי המדינה.

לאחרונה גם הודיעה הסוכנות היהודית על הענקת מלגות טיפוליות לכ- 200 ילדים ובני נוער מעוטף עזה הסובלים מטראומה אחרי שנפגעו מהמצב הביטחוני באופן פיזי או נפשי, כדי לסייע להם להתמודד עם הטראומות באמצעות פעילות טיפולית משלימה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *