אילה חסון שהותקפה בלוד: "לא מפסיקה לבכות". צפו

אילה חסון על שנאה והאלימות שחותה הערב בלוד. מתוך המהדורה המרכזית באדיבות חדשות 13

תקרית קשה ולא נעימה קרתה לעיתונאית ומגישת חדשות 13 אילה חסון כשהיא וצוותה הותקפו באבנים על ידי צעירים, בעת שצילמו כתבה בלוד. התוקפים ניסו לרסק את מצלמתם, השליכו אבן גדולה על חסון, והסאונדמן גונן עליה.

חסון סיפרה לאחר המתקפה: "אני מתקשה להפסיק לבכות, צילמנו דברים קשים בלוד כמו בתי כנסת שנשרפו. שוחחתי עם האוכלוסייה הערבית, יש שם הרבה אנשים שכן רוצים להיות בדו-קיום ולא אוהבים את מה שקרה. ביציאה לכיוון נווה אילן שמענו שיש בלאגן בכיכר הסמוכה לבית המשפט בלוד, רצנו לצלם. היו שם צעירים יהודים שיידו אבנים וסלעים וזרקו על מכוניות. ניסו לשבור לצלם שלי את המצלמה, בפראות ובקללות. אמרתי להם 'עזבו את המצלמה שלו'. ואז התחילו לזרוק עלינו אבנים. בא מישהו עם אבן בגודל סלע, הסאונדמן קפץ עליי והגן עליי והמג"ב נכנסו פנימה. זה היה אלים ומיותר"

מחדשות 13 נמסר: "אנו מגנים בתוקף את גילויי האלימות נגד אילה חסון, הצלם רמי סיגאווי והמקליט קובי שמר, בעיר לוד. עיתונאים, צלמים ואנשי תקשורת צריכים להיות חופשיים לעשות את עבודתם בכל מקום מבלי להרגיש מאוימים. עיתונאי חדשות 13 ימשיכו לעשות את עבודתם במסירות ומקצועיות, בכל ימות השנה בכלל ובעיתות משבר בפרט".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חסון את פרוצה אל תדרכי בב.כ ואל תדברי על ב.כ. סמולנית אנטי יהודית 1. לכי לעזזאל מנוולת מרושעת

    פפפווועעע זבלית

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב