איש העסקים החרדי ישקיע במרכז העסקים של לוד

מרכז עסקים חרדי ראשון יוקם בעיר המעורבת לוד, בהשקעת ענק של איש עסקים מוכר מבני ברק. כל הפרטים על החוזה שנחתם

איש העסקים מנחם כרמל מבני ברק, המחזיק בבעלותו 15 דונם קרקע אותם רכש לפני כעשור שנים במרכז שכונת גני איילון החרדית בלוד, חתם היום (שלישי) על חוזה עם עיריית לוד והעומד בראשה, עו"ד יאיר רביבו, וכן עם 'חברה כלכלית לוד', בהובלת המנכ"ל עשהאל גדות וסמנכ"ל הפיתוח העסקי בחכ"ל ניצן אילוז – שהוביל את העסקה.

בחוזה שנחתם בלשכת ראש העיר, סוכם על שינוי הזכויות בתב"ע (תכנון בניה עתידי) במתחם 500 המדובר והתאמתו לצרכי תושבי השכונה, זאת לצורך מימוש מיידי וקידום בניית דיור, מרכז עסקים ותעסוקה בשיתוף יזם עסקי שייבחר.

החתימה מהווה בשורה לתושבי שכונת גני איילון שהחלה להתאכלס לפני יותר מ-3 ומונה כ-3,000 משפחות מהציבור החרדי, מאחר ובגבולותיה אין כיום מרכז עסקים המעניק מענה לחנויות ולצרכנים, וכיום פועלים בשכונה מעל 120 עסקים מתוך דירות, כאשר חלקן הגדול מתוך דירות המשמשות את בעלי העסקים, למגורים עם בני משפחותיהם.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "עשינו היום צעד גדול קדימה לרווחת אלפי התושבים בגני איילון, צעד שעד היום עצר ומנע רבות בבניית מרכז עסקים על הקרקע במרכז השכונה – וכעת בע"ה אנו נבחר יזם שיבנה פרויקט ענק של דיור, מרכז עסקים ותעסוקה, שישמשו את כלל התושבים. אני מקווה כי תוך זמן קצר ככל האפשר, יוכלו תושבי גני איילון לבצע את הקניות שלהם בחנויות חדשות ומרווחות, ושבעלי העסקים יוכלו לפרוח ולפתוח חנויות גדולות ומושקעות, עם מחירים טובים עבור תושבי השכונה, העיר והאזור כולו. בע"ה נעשה ונצליח".

מנחם כרמל ב'לחיים' לאחר חתימת החוזה עם ראש העיר (צילום: דוברות עיריית לוד)

בתום החתימה על המסמכים, הרימו המשתתפים כוסית 'לחיים' ואיחלו זה לזה 'דרך צלחה' בקידום הפרויקט והודו לכל העוסקים במלאכה על הדרך הארוכה שנעשתה עד לחתימה זו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *