אסון קטלני: שני הרוגים ומספר פצועים מקריסת פיגום

מספר הרוגים, פצועים ולכודים באתר בנייה ברחוב קריניצי ברמת גן, בעקבות קריסת פיגומים • המשטרה חוקרת האם מדובר ברשלנות

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 על קריסת פיגומים באתר בנייה ברחוב קריניצי ברמת גן. במקום 2 הרוגים, 1 במצב קשה פונה לשיבא, 1 במצב בינוני פונה לבילינסון, 1 במצב בינוני פונה לשיבא (עפ"י גורמי רפואה) ו2 לכודים.

עידן עזיזה, דביר עדני, מאיר פרידמן, ואור שליט, חובשי איחוד הצלה מסרו: "למרבה הצער נקבע מותם בזירה של שני פועלים שחולצו ע"י צוותי הכיבוי כשהם ללא רוח חיים. כמו כן: כוחות כיבוי פעלו חילצו מתחת ההריסות פועל שנפצע קשה, שני פצועים באורח בינוני ושני פצועים באורח קל שפונו לבתי החולים שיבא, בלינסון, ומעייני הישועה".

מארגון הצלה נמסר, כי כונני ארגון הצלה הוזעקו לאתר בניה בעקבות דיווח על פיגומים שקרסו. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לחמישה נפגעים במצבי פציעה שונים, והם פונו להמשך טיפול בבתי החולים באיזור. למרבה הצער נאלצו פראמדיקים של מד"א, לקבוע את מותם של שני גברים לאחר פציעה רב מערכתית.

פראמדיק הצלה אליהו שמחון מדווח "יחד עם כוחות רבים של הצלה ומד"א הענקנו סיוע רפואי ראשוני לחמישה נפגעים אשר חולצו על ידי לוחמי האש, במצבי פציעה שונים לאחר שנלכדו בהריסות של הפיגומים, והם פונו לבתי החולים, מעייני הישועה, שיבא ובילינסון".

בעקבות האירוע, רחוב קריניצי מצומת רחוב הרא"ה עד צומת רחוב הרצל חסום לתנועה.

כוחות משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות.

זירת האסון ברמת גן (צילום: דוברות הצלה)
זירת האסון ברמת גן (צילום: דוברות הצלה)
זירת האסון ברמת גן (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת האסון ברמת גן (צילום: דוברות איחוד הצלה)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *