לא רק בסניף: זה השירות החדש של בנק לאומי

לאומי משיק שירות מבנקאי אישי באמצעות פגישת ZOOM, שתאפשר שירותים בנקאיים מלאים – כמו בפגישה פיזית

הבנק מגיע ללקוחות: לראשונה במערכת הבנקאית, לאומי מודיע כי יאפשר ללקוחות לקבל מבנקאי אישי שירות מקצה לקצה באמצעות פגישת ZOOM עבור כלל הפעולות הבנקאיות, לרבות כאלו שעד כה היה הכרח להגיע לסניף לצורך ביצוען.

כבר כיום לקוחות לאומי המעוניינים בכך יכולים לבצע את מרבית הפעולות השכיחות באמצעים דיגיטליים או בטלפון. עם זאת, שירות "בנקאי בזום" יאפשר לבצע פגישות התייעצות עם בנקאי אישי, הוספה או גריעה של שותף בחשבון, הוספת מיופה כוח ושינוי מורשים בוועדי בתים ועוד. במסגרת הפגישה בזום ניתן יהיה לבצע זיהוי לקוח, שיתוף מסמכים וחתימות מרחוק. בחודשים הקרובים יתווספו לשירות פעולות נוספות שניתן יהיה לבצע מרחוק וכרגע מצויים בתהליכי פיתוח. המהלך קיבל את כל האישורים הנדרשים מבנק ישראל.

שירות "בנקאי ב-ZOOM" מצטרף לשירות "משכנתא ב-ZOOM", שהשיק לאומי לפני כשנתיים, וזוכה לשביעות רצון גבוהה בקרב הלקוחות. כמחצית מהלקוחות מעדיפים לבצע את תהליך לקיחת המשכנתא בזום במקום להגיע לסניף. במסגרת השירות, ניתן לקבל ייעוץ מקצועי מלא מבנקאי משכנתאות, הצעה אישית למשכנתא או למיחזור משכנתא וכן אפשרות לחתימות מרחוק, שצומצמו בעקבות השירות מ-40 ל-3 בלבד.

בנקאי בזום (צילום מסך מתוך האפליקציה)

מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן, אומר כי: במהלך החודשים האחרונים הטמענו בלאומי מהפכת שירות שכבר מורגשת, וכיום לאומי הוא הבנק הנוח בישראל. אנו מחויבים לנוחות בהשלמת טיפול מהיר לכל צורך תוך יום אחד בלבד לכל היותר, בכל ערוץ שירות שיבחר הלקוח". עוד הוסיף: "אנחנו מתחייבים להיות פרואקטיביים ולהביא בפני הלקוחות תובנות כדי לאפשר להם לנהל באופן מיטבי את כספם" דברי מנכ"ל לאומי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *