גנץ למזכיר המדינה האמריקאי: יש הזדמנות לפעול נגד איראן

בצל ההתעלמות האירנית מהמגעים, גנץ נסע לאוסטין כדי לחדד את המסרים

שר הביטחון גנץ המריא הלילה לארצות הברית, ושוחח עם מזכיר ההגנה אוסטין: "נעמיק את השיח על שיתוף הפעולה מול איראן כולל על נושא המוכנות הצבאית המשותפת לעצור את התוקפנות האיראנית", אמר שר הבטחון בפתח פגישתו.

"אדוני מזכיר ההגנה. אין קשר חזק יותר מהקשר בין ישראל לארה"ב, המבוסס על ערכים משותפים ועל אינטרסים אסטרטגיים משותפים. כפי שאמרת בעצמך אדוני מזכיר ההגנה בביקורך בישראל – הקשר ביננו מבוסס בראש ובראשונה על אמון", אמר גנץ.

גנץ התייחס למתיחות עם איראן ואמר:"אני בטוח שנדון בקידום תוכניות לחיזוק יכולותיה הצבאיות של ישראל, ושמירה על עליונותה הביטחונית במרחב, בהתאם להתפתחויות הגעתי לכאן קודם כל כדי להודות לך מזכיר ההגנה אוסטין, על התמיכה בביטחון ישראל ולהעמיק את השיח ושיתוף הפעולה שלנו מול התוקפנות האיראנית, *כולל המוכנות הצבאית המשותפת לעצור את התוקפנות האיראנית."

"איראן היא האיום הגדול ביותר לשלום העולם, ליציבות האזור וגם מבקשת לרכוש יכולות גרעיניות שיהפכו אותה לאיום קיומי למדינת ישראל.", אמר גנץ בפגישה

גנץ התייחס לאפשרות של מתקפה צבאית: " אני בטוח במחויבות שהביע הממשל האמריקאי, שארה"ב, כמעצמה העולמית המובילה, לא תאפשר לאיראן להגיע לנשק גרעיני. בהקשר הזה, אני מבקש לומר *שאיראן משחקת פוקר עם קלפים רעים. היא משחקת על זמן. לקהילה הבינלאומית, בהובלת ארה"ב, יש הזדמנות לפעול נגד השאיפה של איראן להפוך להגמון שידכא עמים ובני אדם באזור ובעולם, ולשמור על היציבות."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *