הגיסה סיפרה: "בועז היה בדרך לשיעור תורה – ונרצח"

אמש (חמישי) נרצחו בעיר אלעד שלושה יהודים בפיגוע אכזרי. בין הנרצחים: בועז גול, יונתן חבקוק, ואורן בן יפתח. הגיסה סיפרה: "בועז היה בדרך לשיעור תורה – ונרצח"

אמש (חמישי) נרצחו בעיר אלעד שלושה יהודים בפיגוע אכזרי. בין הנרצחים: בועז גול, יונתן חבקוק, ואורן בן יפתח.

גלית גול, אלמנתו של בועז גול שנרצח בפיגוע הרצחני באלעד, בכתה הבוקר מחוץ לביתה בעיר אלעד "איך איבדתי אותו? למה זה קרה לנו אלוקים? איזה אסון. למה זה מגיע לנו? ביום אחד נגמרו לי החיים. ביום אחד הכל התהפך". גול, תושב אלעד, הותיר אחריו חמישה ילדים בגילי 7 עד 18 ואישה.

גיסתו, סיפרה כי הנרצח היה בדרכו לשיעור תורה: "אנחנו לא מעכלים איך עם גרזנים מגיעים ורוצחים ככה שלושה ילדים. בועז הלך לשיעור תורה ועמל על לימודי תורה, ואז עם גרזן בדרכו לשיעור הוא נרצח". היא אמרה בבכי: "אנחנו לא נירתע, ארץ ישראל שלנו".

בריאיון לאולפן ynet הבוקר סיפרה על גיסה: "זה צער שאי אפשר להכיל. בן אדם שכולו היה בית, משפחה וילדים. זה לא להאמין. הבנות שלו, שיהיו בריאות, אמרו שהן לא יכולות בלעדיו. אשתו גם כן. אין מציאות כזו שבועז יהיה מחוץ לבית. איש שדואג לבית, לכל מי שסביבו, שכנים וכולם. לב רחב. לצערנו הרב קורבן ציבור זו נשמה גבוהה עם עוד 2 נשמות שהלכו. אמרתי לבנות שאבא הלך להביא את המשיח. אני מאמינה באמונה שלמה שהוא הלך להביא את המשיח".

ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, שיתף הבוקר בתחושות הקשות השוררות ברחבי העיר והסביר מדוע החליט להמשיך את הלימודים בבתי הספר כסדרם. "זה לא מצב פשוט, אני מאמין שכל עם ישראל עוקב אחר הדברים. בסוף אנחנו עם אחד, שחווה את זה מעיר לעיר, ממקום למקום, כאן בארץ ישראל בגלל היותנו יהודים. נפלנו אתמול לסיטואציה הזאת, דווקא ביום שיש חופש והרחובות מלאים. אתם מבינים לבד שמדובר בדבר שיש לו הרבה השלכות, מה שקרה אינו מקרי".

לדבריו, "זאת עיר של עשרות אלפי תושבים, כאשר למעלה מ-60 אחוז הם ילדים. יש פה משפחות ותלמידים הרבה ילדים קטנים איבדו את האבות שלהם. התייעצתי עם גורמי הביטחון וקיבלתי יחד איתם את ההחלטה, הם אמרו שאנחנו יכולים לעשות את זה. עדיף להמשיך את הלימודים מאשר להשאיר עשרה או שבעה ילדים בבית עם אמא שלא יודעת איך להסביר. בבתי הספר ובתלמודים התורה יש לנו אנשי מקצוע וצוותים שמורכבים מעובדים סוציאליים, פסיכולוגים ומתנדבים. צריך לטפל בזה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *