השר במשרד ראש הממשלה תוקף את המל"ל שכפופה לראש הממשלה

שר השיכון שיגר אתמול מכתב נוקב לראש הממשלה וקבל על העובדה שהמועצה לביטחון לאומי מבקשת דחייה בהכרזה על אונר"א כארגון טרור

​שר השיכון יצחק גולדקנופף (יהדות התורה), שהוא גם שר במשרד ראש הממשלה, שלח אתמול מכתב נוקב לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה להכריז על אונר"א, ארגון הפליטים הייחודי שהקים האו"ם לפליטי 48, כארגון טרור. במכתב, כותב גולדקנופף: "כפי שהתברר, ארגון הטרור אונר"א, עובדיו ופעיליו נטלו חלק בטבח שהתרחש ב-7/10. במהלך המלחמה נחשף קבל עם ועולם כי אונר"א סייעה באופן אקטיבי לחמאס הן בתשתיות טכנולוגיות והן במתן מחסה בשטחים בהן פעלה.

"כיו"ר רמ"י [רשות מקרקעי ישראל] פניתי בתאריך 12.2.2024 למנכ"ל הרשות בבקשה לפתוח בהליך של פינוי ארגון הטרור אונר"א ממקרקעין של מדינת ישראל. עם זאת, למרבה הצער, לפני כשבועיים הוגשה הצעת חוק של ח"כ בועז ביסמוט לקידום בוועדת השרים לענייני חקיקה להכריז על אונר"א באופן רשמי כארגון טרור, והמל"ל [המועצה לביטחון לאומי] הכפוף אל ראש הממשלה ביקש דחיה והתנגד לכך. הבוקר, בישיבת הוועדה שוב התבקשנו לאשר הצעה ברוח זו, ולמרבה התדהמה שוב התנגד המל"ל וביקש דחיה.

"לאור העובדה שמדינת ישראל מחזיקה בהוכחות שאינן ניתנות לפרשנות ביחס לחלקה של אונר"א בטבח, בהחזקת החטופים ובאספקת תשתיות לארגון הטרור חמאס, דומה שאין מקום לדחיה נוספת. אבקש את התערבותך על מנת לקדם את הליך החקיקה", סיים גולדקנופף את מכתבו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *