חילול שבת המוני בבסיס צבאי: הרמטכ"ל ודובר צה"ל זילזלו בחיילים הדתיים

זעם בקרב חיילים דתיים על הרמטכ"ל כוכבי ודובר צה"ל שהכניסו מצלמות לתוך סעודת שבת לתדרוך לכלי התקשורת במחנה עופר, בסעודת השבת יושבים באותה עת עשרות חיילים שומרי שבת שלא התחשבו ברגשותיהם

זעם בקרב חיילים דתיים על הרמטכ"ל כוכבי ודובר צה"ל שהכניסו מצלמות לתוך סעודת שבת לתדרוך לכלי התקשורת במחנה עופר, בסעודת השבת יושבים באותה עת עשרות חיילים שומרי שבת שלא התחשבו ברגשותיהם.

עמית סגל ציץ בטוויטר: "‏מה היה דחוף לדובר צה"ל ולרמטכ"ל כוכבי לצלם ארוחת שבת של לוחמים (כולל צילום לוחמים דתיים) ונאום רמטכ"ל (מחדר אוכל) בליל שבת? זה מבצעי? למען ביטחון ישראל?".

"פורום העיתונאים" – המייצג עיתונאים דתיים וחרדיים מסר בתגובה כי הוא רואה בחומרה את רמיסת כבוד השבת בידי דובר צה"ל ולצערנו גם בידי הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי. "מלבד הפגיעה בקדושת השבת משום שלא מדובר בפיקוח נפש, קיום תדרוך לעיתונאים בעיצומה של השבת, עולה כדי פגיעה בכתבים צבאיים שומרי שבת ובמערכות תקשורת שומרות שבת שנמצאים מודרים, ואנו מוחים על כך.חברי הפורום קוראים לדובר צה"ל ולרמטכ"ל להתנצל על האירוע ודורשים מדו"צ להפיק לקחים, על מנת שלא תיעשה כל פעילות, שתפגע בכתבים שומרי השבת."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *