יודח או לא? למעלה משבעים חברי כנסת תומכים בהדחת עופר כסיף

פניו של השמאל הקיצוני: חבר כנסת יהודי ממפלגת חד"ש חתם על עצומה שמאשימה את ישראל ברצח עם

המהלך להדחת חבר הכנסת עופר כסיף יצא לדרך. עד השעה אחת עשרה אתמול בלילה (שני) כבר נאספו יותר משבעים חתימות של חברי כנסת מכל סיעות הבית היהודיות, שקוראים להדיח את כסיף מבית הנבחרים הישראלי לאחר שזה צירף אתמול את חתימתו לעצומה שמאשימה את ישראל ברצח עם ותומכת בתביעה שהגישה מדינת דרום אפריקה נגד ישראל בבית המשפט הבינלאומי בהאג.

כסיף "הסביר" את תמיכתו בתביעה נגד מדינתו בדברים הבאים: "הממשלה פועלת נגד החברה, המדינה ואזרחיה, קל וחומר כאשר היא מקריבה אותם ומבצעת בשמם פשעים על מזבח השמירה על קיומה שלה. זכותי ואף חובתי להתריע על כך ולעשות כל שביכולתי במסגרת החוק כדי לעצור זאת. לא אוותר על המאבק למען קיומנו כחברה מוסרית. זאת הפטריוטיות האמיתית. לא מלחמות נקם וקריאות להשמדה, לא שפיכות דמים מיותרת, ולא הקרבת אזרחים שנחטפו וחיילים במלחמות שווא. חובתי החוקתית היא לחברה הישראלית ולכלל היושבים בה. לא לממשלה שבקואליציה שלה קוראים לטיהור אתני ואף לרצח עם ממש. הם אלה שפוגעים במדינה ובעם, הם אלה שהובילו לפנייה של דרום אפריקה להאג, לא אני וחבריי".

אך מסתבר שאין לו הרבה חברים, לפחות לא בכנסת ישראל. יותר מעשרים חברי כנסת מהאופוזיציה חתמו בעד הדחתו מהכנסת. חה"כ עודד פורר מישראל ביתנו שיזם את מהלך ההדחה, אמר: "דברי הבגידה של חה"כ כסיף לא יכולים להישמע יותר בעוד דמם של חיילנו ואזרחינו זועק מן האדמה. ח"כ כסיף שנפסל בעבר להתמודד לכנסת בעקבות עתירה שהגשתי לוועדת הבחירות, בחר בזמן לחימה, להצטרף לאחת מהיוזמות ההרסניות ביותר לביטחונה של מדינת ישראל ובכך הוא תומך במאבק של חמאס נגד ישראל. הוא חייב למצוא עצמו במהרה מעבר לגבולות הכנסת ורצוי גם מעבר לגבולות מדינת ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *